וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "נצטער אם קרלוס יעזוב, אבל אלו החיים"

הסכם ההשאלה של קרלוס טבז עומד להסתיים, ומנג'ר מנצ'סטר יונייטד מודה: "הוא עלול לעזוב". דפו: "אוהדי פורטסמות איימו על חיי"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, מודה כי חלוץ הקבוצה קרלוס טבז עלול לעזוב את הקבוצה. הסכם ההשאלה של הארגנטינאי עומד להגיע לסיומו, אך לפי הדיווחים, אלופת אירופה אינה ששה לשלם את 32 מיליון הליש"ט שהם אמורים לשלם על כרטיס השחקן שלו.

כמו כן, על פי הדיווחים ישנם חיכוכים בין טבז להנהלה על ההסכם, כיוון שהארגנטינאי מעוניין שהנהלת היונייטד תשווה את השכר שלו לכוכבים כמו רונאלדו או ווין רוני (בסביבות ה-130 אלף ליש"ט לשבוע). כמו כן, טבז מבלה יותר מדי זמן מבחינתו על הספסל מאז הגיעו של דמיטאר ברבאטוב.

"אנחנו פשוט ניאלץ להתקדם עם המשא ומתן, זה כל מה שאנחנו יכולים לעשות", אמר פרגוסון, והתייחס לאפשרות העזיבה: "אם זה יקרה, זה יקרה. אם הוא יעזוב, פשוט נצטרך להמשיך הלאה. זה מצער, אבל אלו החיים. קרלוס רוצה להישאר, הוא שמח כאן, זה מה שהוא אמר לשחקנים בקבוצה".

מה הם רוצים מדפו?

חלוץ פורטסמות', ג'רמיין דפו, סיפר כי הוא ספג איומים על חייו מאוהדי הקבוצה לאחר שהביע את רצונו לעזוב את פומפי ולחזור לטוטנהאם אחרי שנה אחת בלבד. החלוץ האנגלי בן ה-26 סיפר כי "אין לי מושג איך הם השיגו את המספר שלי, אבל חלק מהשיחות שקיבלתי עשו לי בחילה".

דפו, שציין כי הוא רוצה לשוב לשתף פעולה עם מאמן התרנגולים הארי רדנאפ, שעזב את פורטסמות לקבוצה הלונדונית, סיפר: "הגשתי תלונה למשטרה, אבל אני לא יכול לקבל את זה שזה מגיע מאנשים מאוזנים בנפשם. זה הרתיח אותי והדאיג את המשפחה שלי, ואני לא יכול להבין מה גורם לאנשים להתנהג ככה".

"נהניתי בתקופה שלי בפורטסמות'", אמר דפו, "אבל אני לא יכול להכחיש שיש לי קשר מיוחד עם הארי רדנאפ, והוא הסיבה העיקרית לכך שהגעתי לכאן מלכתחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully