וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "איני מדמיין עצמי בקבוצה שאינה מילאן"

הברזילאי של הרוסונרי מרוצה בסן סירו, ולא חושב שהצטרפותו של בקהאם תיצור בעיית אגו: "כולם מוכנים להקריב מעצמם עבור הקבוצה"

מילאן מנצלת את הפגרה לקיום מחנה אימונים בדובאי, ורונאלדיניו מצא זמן להגדיר בפני העיתונאים את מטרות הקבוצה העונה. "אנו רוצים לשחק היטב בגביע אופ"א, ולסיים את הליגה במקום שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה", אמר הברזילאי. "ההכנות שאנו מקיימים מאוד חשובות, כדי להחזיר לכושר כמה שחקנים שחסרו לנו מאוד בתקופה האחרונה".

כשנשאל "רוני" אל מרוץ האליפות עם אינטר, השיב: "יש לנו משחק קשה נגד רומא, ועלינו לפתוח היטב. זה לא יהיה קל. רק על ידי הכנה מדוקדקת נצליח לסגור את פער 9 הנקודות מאינטר. יש לנו סיכוי להפוך את 2009 לשנה מצוינת".

הברזילאי התייחס לכושרו האישי, ואמר כי הוא משתפר מדי יום, כמו גם חבריו לקבוצה. "לדבר אחד אני מתגעגע - לקצב של המשחק. פיזית אני מרגיש נפלא". רונאלדיניו נשאל מתי ישוב להתמודד על פרסים אישיים בינלאומיים, ולא התרגש מזה יותר מדי. "כדור הזהב? כרגע אני חושב רק על מילאן. תארים אישיים מגיעים רק כאשר השחקן והקבוצה מגיעים להשגים". לאחר הצטרפותו של דייויד בקהאם לקבוצה, מילאן מתפוצצת מרוב כוכבי על ברמה העולמית. בעיות אגו? לא לפי הברזילאי. "כולם מוכנים להקריב מעצמם עבור הקבוצה. אישית, אין לי בעיה לשחק בשום תפקיד בקישור או בהתקפה, בימין או בשמאל, זה לא משנה לי". לבסוף נשאל רונאלדיניו אם הוא רואה עצמו מסיים את הקריירה במילאן, והשיב: "כרגע איני חושב על סוף הקריירה, אבל איני מדמיין עצמי בקבוצה אחרת מלבד מילאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully