וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בנהריה: פיליפ ריצ'י לא שב מהחופשה

4.1.2009 / 1:47

הפורוורד האמריקאי הודיע לקבוצה שאין בכוונתו לשוב לישראל, ככל הנראה בשל המצב הבטחוני. גורם בכיר בנהריה: "נחכה לו עד שני בבוקר"

בעירוני נהריה המתינו בסוף השבוע האחרון לפורוורד האמריקאי פיליפ ריצ'י שישוב מחופשת חג המולד שלו בארצות הברית, אך זה לא חזר והודיע באמצעות סוכנו לקבוצה שאין בכוונתו לחזור לישראל. הסיבה לאי הגעתו של ריצ'י נעוצה ככל הנראה במצב הבטחוני בדרום, שהתפתח בזמן שהייתו בארצות הברית, אך הסיבה יכולה להיות גם העיכוב בתשלום משכורת נובמבר, ששולמה רק לפני היציאה של השחקן בחזרה למולדתו, במקום באמצע דצמבר.

גורם בכיר בנהריה אישר את הידיעה ומסר: "נחכה לריצ'י עד יום שני בבוקר, לא נמתין לו מעבר לזה. בושה וחרפה שככה שחקן מתנהג, נבדוק עם היועצים המשפטיים שלנו איך אפשר לטפל במצב כזה". ריצ'י הגיע לישראל לפני כחודשיים כמחליפו של גרג ברונר, שעזב את ישראל עקב טרגדיה משפחתית, אך מיהר לחתום בביילה האיטלקית במקום. מאז הגעתו לארץ רשם השחקן ארבעה משחקים בלבד בהם קלע 8 נקודות והוסיף 5.8 ריבאונדים.

בינתיים ערכה הערב (שבת) הקבוצה אימון ראשון מאז היציאה לפגרה. הזרים רון לואיס וטוני וושהאם שבו מחופשתם, ואילו הפורוורד ארון מגי, אשר נשאר בישראל בזמן חופשת חג המולד, התאמן גם כן. נהריה תחזור למעגל המשחקים כבר ביום שבת, כשתפגוש במשחק מעניין את הפועל ירושלים במלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully