וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "אני צריך ללמד את שחקניי להתרכז מול השער"

המנג'ר היה מתוסכל מה-1:1 של צ'לסי בגביע האנגלי. "אני צריך ללמד את שחקניי להתרכז מול השער". מארק יוז: "אי אפשר לתרץ ההפסד"

צ'לסי קיוותה הערב (שבת) להמשיך מסורת בת עשר שנים ולעבור שוב את הסיבוב השלישי בגביע האנגלי, אבל היא תיאלץ לחכות ולנסות זאת שוב, הפעם במגרשה של סאות'נד. הקבוצה של לואיז פליפה סקולארי עלתה ליתרון בדקה ה-30 משער של סלומון קאלו, אבל עד הסיום לא הצליחה לכבוש שוב למרות שיצרה לעצמה מצבים רבים. בדקת הסיום הדהים פיטר קלארק את יושבי הסטמפורד ברידג' כשכבש את שער השוויון והעביר את ההכרעה למשחק החוזר, שם תיקבע זהות העולה לסיבוב הרביעי.

אחרי התיקו סקולארי לא יכול היה שלא לחשוף את אכזבתו מהתוצאה: "אני צריך ללמד את השחקנים שלי להיות יותר מרוכזים כאשר הם מגיעים מול השער. אולי זה קשור לביטחון שלהם, אולי עקב הלחץ. הם צריכים להבקיע יותר שערים וכך הם יקבלו יותר ביטחון.

"שיחקנו טוב מאוד ויצרנו 15 מצבים, אבל כבשנו רק שער אחד", המשיך ביג פיל בעצב. "סאות'נד שיחקה חזק והייתה נחושה כדי להוציא כאן תיקו. זה שלא הבקענו זו טעות שלנו. כל השחקנים חשים אותן תחושות כמוני".

מן העבר השני מנג'ר סאות'נד, סטיב טילסון, היה, כמובן, הרבה יותר שמח: "זהו יום פנטסטי עבור המועדון והאוהדים. היה לנו גם הרבה מזל כאשר הבקענו את השער בדקת הסיום. היינו חייבים להשאיר הרבה שחקנים מאחורי הכדור. אנחנו לא משחקים בדרך כלל ככה, אבל זה עבד לנו מצוין".

מארק יוז: "אי אפשר לתרץ הפסד כזה"

גם מנצ'סטר סיטי, כמו צ'לסי, הייתה בצד המובך לאחר שהושפלה בביתה 3:0 מול נוטינגהאם פורסט מתחתית הצ'מפיונשיפ. את היריבה הדריך המאמן הזמני, ג'ון פמברטון, לאחר שרק ביום חמישי החליף בילי דיוויס את קולין קלדרווד בעמדת המנג'ר. דיוויס בחר שלא לנהל את המשחק הראשון. לאחר המשחק, גברו הקולות לפיטוריו של מארק יוז. "אני יודע בדיוק מה הקבוצה הזו צריכה", אמר יוז בסיום. "העבודה היומיומית שלנו משפרת את השחקנים. הם צריכים להיות אמיצים במשחק, והיום חלקם לא עשו זאת. לא אתגונן, אי אפשר לתרץ הפסד כזה. אנחנו נמצאים בשלבים של בנייה, צריכים לחזק את הסגל וצריכים זמן".

הסיטי אף קיבלו מכה נוספת לאחר שאיבדו את שון רייט פיליפס, שנפצע לאחר 18 דקות. רוביניו וסטיבן איירלנד לא שיחקו, כמו גם טל בן חיים, שנמצא בדרך החוצה מהמועדון. על פי הדיווחים, בולטון, בלקבורן, טוטנהאם, סנדרלנד ו-ווסט ברומיץ' מעוניינות בשירותיו.

"אנחנו מאוכזבים מהרמה שייצרנו היום. נוטינגהאם פורסט ניצחה בצדק. הם הראו יותר רצון ושיחקו הם אנרגיות. הם גרמו לנו לעשות טעויות וניצלו הזדמנויות. לא ציפיתי שזה יקרה, אבל אני חייב להיות הוגן. מגיע להם כל הקרדיט", סיכם יוז. אגב, ביציעי הסיטי ישב מגן הרכש, וויין ברידג', שחתם היום לארבע שנים וחצי במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully