וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעת שמואל לא תחתים את למונט ג'ונס

3.1.2009 / 23:13

בקבוצה של אהרוני לא התרשמו מהרכז, ולא מן הנמנע כי רונלד רוס ימשיך במועדון. לארי אובנון ערך אימון בכורה במכבי ראשל"צ ונראה חד מאוד

הרכז האמריקאי, למונט ג'ונס, 36, אשר נבחן במהלך השבוע החולף במדי מ.כ. גבעת שמואל, לא יוחתם בשורות הקבוצה. ג'ונס ימשיך לחפש בימים הקרובים קבוצה אחרת בישראל שתקלוט אותו. ג'ונס הגיע ארצה בעקבות העובדה כי הגבעה מחפשת רכז שימלא את התפקיד אותו לא מצליחים עד כה שחקני הסגל למלא. משלא הצליח ג'ונס להרשים את הצוות המקצועי של הקבוצה ולא יוחתם, לא מן הנמנע כי הגארד האמריקאי, רונלד רוס, שבקבוצה היו מעוניינים תחילה לשחרר, ימשיך בסופו של דבר. גבעת שמואל תארח ביום ראשון את עירוני אשקלון למשחק אימון.

קבוצה נוספת שתפגוש במהלך השבוע את אשקלון למשחק אימון היא מכבי ראשון לציון, שגם היא תארח את הקבוצה מדרום הארץ עקב המצב הביטחוני השורר באזור. הערב ערך הגארד האמריקאי, לארי אובנון, את אימון הבכורה שלו בקבוצה ונראה חד מאוד.

מי שלא מתאמן בשלב זה הוא הגארד אבי סוכר, הסובל מפציעה וינסה לחזור לאימונים רק במהלך השבוע. הפורוורד איתי לב, שלא שיחק מתחילת העונה בשל פציעה בגיד אכילס, החל לערוך אימוני ריצה בלבד. במקרה הטוב יחזור לב לפעילות בעוד כשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully