וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס תוותר על האימון ביום רביעי

עוד לפני היציאה למבצע הקרקעי, ביקשה הקבוצה להגיע יום לפני המשחק מול מכבי ולהמריא אחריו, אך לא קיבלה אישור. ניצחה את פנליוניוס בליגה

קבוצת אולימפיאקוס פיראוס, שאמורה לערוך את משחק היורוליג ביום חמישי הקרוב נגד מכבי תל אביב ביד אליהו, תוותר כנראה על האימון ביום רביעי. הקבוצה היוונית קבעה לעצמה טיסת צ'רטר, שתצא מאתונה בשעות הערב של יום רביעי ותנחת בישראל לקראת השעה 21:00. היוונים יחזרו לאתונה רק ביום שישי בבוקר, זאת למרות שביקשו להמריא כבר אחרי המשחק, אולם לא קיבלו את האישורים לכך. נכון להיום טוענים בסביבות הקבוצה כי יגיעו ארצה, למרות הלחימה בדרום הארץ.

הערב (שבת) רשמה הקבוצה ניצחון 77:92 קליל על חשבונה של פנליניוס, במסגרת המחזור ה-12 בליגה היוונית. האדומים לא התקשו ופתחו פער כבר מהפתיחה, בדרך לניצחון. שום שחקן מלבד ג'וש צ'ילדרס ותיאו פאפאלוקאס לא שיחק יותר מ-20 דקות. סופוקליס שחורציאניטיס לא שותף בשל גלאוקומה בעין, והוא בספק למפגש מול הצהובים. עם זאת, הוא יצא עם הקבוצה לישראל ואמר בתום המשחק כי כנראה ישחק.

צ'ילדרס, ששב אחרי פציעה, נתן משחק מצוין וקלע 20 נקודות. יותם הלפרין שיחק 17 דקות וקלע 10 נקודות (3 מ-4 מהשדה, 4 מ-4 מהקו). ניקולה וויצ'יץ' רשם גם הוא 10 נקודות. אולימפיאקוס עלתה זמנית למקום הראשון, כשמאזנה 1:11. פנאתינייקוס תשחק ביום ראשון מול קבאלה.

יאניס בורוסיס, שהיה אמור לעבור ניתוח בברכו אך העדיף לוותר עליו, שיחק הערב וצפוי גם לעלות על הפרקט ביד אליהו. פאניוטיס ואסילופולוס, הפצוע זה מספר שבועות, ככל הנראה כלל לא ימריא לתל אביב.

"עכשיו אנחנו מרוכזים במשחק נגד מכבי", אמר הערב מאמן אולימפיאקוס, פאניוטיס ינאקיס. "זה משחק מאוד חשבו עבורנו. אנחנו יודעים שניצחון יקרב אותנו מאוד למקום הראשון, ולא רוצים להפסיד ולהסתבך בבית. אנחנו מכירים טוב מאוד את מכבי, כבר שיחקנו נגדם בתל אביב בקדם העונה וניצחנו, כמו גם בסיבוב הקודם ביורוליג. אנחנו מקווים לעשות זאת שוב".

הצהובים, שיערכו ביום ראשון משחק אימון נגד הפועל גלבוע/גליל ביד אליהו, כנראה שרויים בלחץ מסוים והם סגרו את המשחק לתקשורת.

* אולימפיה לאריסה, יריבת הפועל ירושלים ביורוצ'אלנג' ביום רביעי, עדיין עומדת בסירובה לשחק בישראל. הערב הצליחה הקבוצה להשיג ניצחון דרמטי בדרבי על AEL. אולימפיה הובילה כבר ב-20 הפרש בהפסקה, אבל היריבה חזרה למשחק רק כדי לרדת מנוצחת 68:67 בסיום. מייקל קינג הוביל את קלעי לאריסה עם 17 נקודות, מריוס באטיס הוסיף 14.

ניצחון קשה לדינמו מוסקבה

דינמו מוסקבה של דיוויד בלאט ודן שמיר ניצחה 84:91 את אוניברסיטת אוגרה ונותרה במקום השני. דינמו התקשתה מאוד מול הלפני אחרונה בטבלה ופיגרה 67:63 בפתיחת הרבע הרביעי, לפני 10 דקות אחרונות של 17:28 שסידרו את הניצחון. טרביס האנסן היה בלתי ניתן לעצירה עם 38 נקודות. ליונל צ'למרס הוביל את המפסידים עם 28.

דינמו עלתה למאזן 2:8, כמו גם חימקי מוסקבה שהביסה 80:108 את אוראל גרייט. קרלוס דלפינו הוביל את המנצחים עם 18 נקודות, מייק ווילקינסון תרם 16. צסק"א מוסקבה נותרה בלתי מנוצחת לאחר 54:85 על סמארה. ויקטור חריאפה קלע 15 נקודות למנצחים, מרקס פרי תרם 19 למפסידים.

* טאו ויטוריה גברה על ברצלונה בחוץ 70:74. הבאסקים עלו ליתרון מבטיח בסיומה של המחצית הראשונה 31:44. הקטאלונים הצליחו לקזז מהיתרון, אבל עד הסיום הצליחו לשמור האורחים על היתרון וניצחו לבסוף. מי שהוביל את ויטוריה היה סרג'י וידאל שקלע 18 נקודות, אמטריו סאן הוסיף 10 נקודות. מן העבר השני חואן קרלוס נבארו הוליך את בארסה עם 19 נקודות, דייויד אנדרסן וארסן איליאסובה קלעו 11 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully