וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת ישראל הפסידה 3:2 לבלארוס

משחק מצוין של שפרנוביץ' לא הספיק במוקדמות אליפות העולם. ישראל תלויה במשחק בין בריטניה ובלארוס. נבחרת הנשים ניצחה 0:3 את פורטוגל

אחרי הניצחון אמש (שישי) על נבחרת בריטניה, התייצבה היום נבחרת הגברים של ישראל למשחק המכריע בטורניר המוקדמות בשפילד מול נבחרת בלארוס. ישראל פתחה עם שון פייגה, איתמר שטיין, אריאל הילמן, יוחאי דדון, עדי גורן ואלכס שפרנוביץ'. ישראל עלתה פעמיים ליתרון והוליכה 0:1 ו-1:2, אבל בסופו של דבר היו אלה הבלארוסים שעשו מהפך וניצחו את המשחק 2:3. ישראל ניצחה את המערכה הראשונה 24:26, במערכה השנייה השיגה בלארוס ניצחון 19:25. ישראל, החזירה לעצמה, כאמור, את היתרון עם 18:25, אבל בלארוס השוותה ל-2:2 במערכות אחרי 22:25. במערכה המכרעת עלתה בלארוס ליתרון 5:8, 6:12 עד הניצחון 11:15.

ביום ראשון תשחק בלארוס נגד נבחרת בריטניה, כשישראל תחזיק אצבעות מהיציע לבריטים. אם בריטניה אכן תנצח אז תיקבע העולה מבין שלוש הנבחרות לפי יחס הנקודות שהושגו במערכות. במידה ובלארוס תנצח, הרי שהמחשבונים יישארו בכיסי המארגנים והיא תעפיל לשלב הבא.

"כמה טעויות במערכה הרביעית מנעו מאיתנו את הניצחון", אמר בסיום מאמנה של הנבחרת, אבישי קרפובסקי. "יש לנו נבחרת צעירה ואני מקווה שבעתיד נעשה תוצאות טובות יותר. זו הרגשה של פספוס אדיר יכולנו לנצח במערכה הרביעית, אבל לאלכס נגמר האוויר". "חבל מאוד. המשחק הזה היה בידיים שלנו במערכה הרביעית, יכולנו לנצח וחבל, עכשיו זה כבר לא תלוי בנו", אמר קפטן הנבחרת, אלכס לאוריאן.

המאמן הבלארוסי, אלכסנדר סינייבסקי: "יש לישראל נבחרת מאורגנת היטב ששיחקה כדורעף מאד מסודר שהפתיע אותנו. שחקני ההתקפה של ישראל לא מספיק גבוהים, אך מאוד מהירים. למזלנו, שון פייגה לא היה מספיק טוב וניצלנו זאת". כאשר נשאל סינייבסקי האם הוא מכיר את פייגה ענה: "בוודאי, אני עוקב אחרי הכדורעף שלכם. שיחקנו נגד ישראל בעבר בכל הרמות ואני בהחלט מכיר אותו ויודע מה הן היכולות האמיתיות שלו".

נבחרת הנשים ניצחה 0:3 את פורטוגל

נבחרת הנשים של ישראל עלתה למשחק מול פורטוגל כשהיא יודעת שניצחון יכול להבטיח לה כמעט סופית את ההעפלה לשלב הבא של מוקדמות אליפות העולם. הנבחרת עשתה ניצחון חלק שני ברציפות, 0:3 והיא זקוקה לניצחון במערכה אחת מול בריטניה כדי להבטיח סופית את המקום הראשון בבית והעפלה לשלב הבא. לפני משחקה של ישראל בריטניה, שהפסידה אתמול לפורטוגל, השיגה ניצחון 1:3 על מונטנגרו.

ישראל פתחה ללא אנה וילקי שנפצעה אתמול וסובלת מנקע ברגלה. במקומה פתחה בהרכב טלי שפושניקוב-ארטמנקו לצידן של הקפטנית טניה פרגה, יוליה ווליבץ' קטיה פודלינסקי, אינה ויסוצקי ופולי ארזי. ישראל ניצחה את המערכה הראשונה ללא קושי 16:25. במערכה השנייה ישראל המשיכה לשלוט ולשמור על פער סביר מהפורטוגליות, כשהיא מנצחת בסוף 18:25. במערכה השלישית פורטוגל עלתה ל-16:19, אבל ישראל עשתה מהפך בדרך ל-25:27 וניצחון חלק 0:3.

ביום ראשון תשחק הנבחרת מול בריטניה. על הנייר מספיק לישראל לנצח במערכה אחת כדי להבטיח את המקום הראשון בטורניר, אבל הנבחרת תעלה (18:00, שעון ישראל) כדי לנצח ולהעפיל לשלב הבא של מוקדמות אליפות העולם, שיתקיים בחודש מאי באזרבייג'אן.

"אני שמחה שהצלחנו לנצח 0:3 פעמיים", אמרה טניה פרגה, קפטנית הנבחרת. "אני גם מאד שמחה שוויליקי חזרה לשחק הודות לטיפול שהיא קיבלה ב-24 השעות האחרונות, זה תרם לנו מוראלית, היא עשתה את החסימה הטובה. אני יודעת שמספיקה לנו רק מערכה אחת, אבל אנחנו באות לנצח בכל המשחק זה חשוב לנו מאוד להמשך ההתקדמות שלנו".

אריה זלינגר, מאמן הנבחרת: "אני מרוצה מכך שניצחנו שוב 0:3. כולם כאן אומרים שאנחנו נבחרת עם ניסיון, אך אני עונה להם שאנחנו לא נבחרת עם ניסיון, זה בסך הכל הטורניר הרשמי השני שלנו, אני שמח שאנחנו נראים כמו נבחרת עם ניסיון".

כשנשאל זלינגר מה הוא מתכנן לקראת המשחק מול נבחרת בריטניה ענה: "אני יודע שיש מי שיתעסק בסטטיסטיקה ויגיד שאפשר להפסיד ובכל זאת לעלות, אולם אני לא בא להפסיד. לעובדה שיהיה כאן המון קהל יש אולי השפעה על הנבחרת הבריטית, הן אולי יהיו בלחץ, אנחנו נקבל מזה רק מוטיבציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully