וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.1

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* מגן נבחרת אנגליה, וויין ברידג', השלים את מעברו מצ'לסי למנצ'סטר סיטי תמורת כ-10 מיליון ליש"ט. ברדיג' עוזב את צ'לסי לאחר חמש שנים וחובר לקבוצה של מארק יוז, איתו שיחק בעבר בסאות'המפטון. המגן השמאלי חתם ל-4.5 שנים.

* באיירן מינכן ניצחה במירוץ אחר חלוץ המבורג איביצה אוליץ'. הקרואטי בן ה-29 יעבור מהמבורג לענקית הגרמנית בקיץ הקרוב כשחקן חופשי, לאחר שהבווארים הקדימו קבוצות כמו ולנסיה ויובנטוס, כך אישר המנכ"ל אולי הנס.

* חלוץ בורוסיה מנשנגלדבאך, אלויבר נויביל, האריך את חוזהו במועדון עד שנת 2010. החלוץ בן ה-35 אמר כי ישמח לסיים את הקריירה במועדון.

* בן סהר הושאל מצ'לסי לקבוצה ההולנדית דה חראפשחאפ. החלוץ הישראלי בן ה-19 ישחק עד תום העונה בקבוצה מתחתית הליגה ההולנדית הבכירה.

* סושו החתימה את החלוץ הצ'כי הבינלאומי של באניק אוסטרבה, וצלאב סברקוס. הקבוצה הצרפתית המדורגת במקום הלפני אחרון בליגה התחזקה גם כאשר החתימה את מגן שמאלי טוניסאי, יאסין מיקארי.

* פאוק סלוניקי היוונית צירפה בהשאלה את הקשר הצרפתי של ראן, אוליבייה סורלאן.

* ליברפול התרשמה מביצועיו של ויקטור פאלסון, קשר איסלנדי בן 18, והחליטה לקנותו מקבוצת ארהאוס הדנית, שם הוא משחק. הקבוצה האנגלית תעביר תמורתו סכום של 315 אלף ליש"ט.

* קטאניה השאילה את שוערה של גרוסטו מהליגה השנייה באיטליה, פאולו אסרביס המתנשא לגובה של 2.02 מטרים.

שמועות

* לוקאס פודולסקי אישר לתקשורת הגרמנית כי מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם רוצות לצרפו. שתי האנגליות מצטרפות לרומא ומספר קבוצות בונדסליגה שכבר הביעו עניין בחלוץ המסופסל של באיירן מינכן.

* ניוקאסל מעוניינת להחתים את צמד שחקני גלאזגו ריינג'רס, הקשר בארי פרגוסון והבלם מאג'יד בוגרה.

* קשר מנצ'סטר סיטי, אלאנו, אמר כי הוא מוכן לעבור ללאציו, המעוניינת בשירותיו.

* מריו בולאטי, קשר ארגנטינאי, אמור להצטרף לשורותיה של אינדפנדיינטה. בולאטי בן ה-23 יצא בשנה שעברה לפורטו מקבוצת בלגראנו, אך דרכו לא צלחה והוא ישוב על עקבותיו למכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully