וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם עלתה לסיבוב הרביעי בגביע

התרנגולים ניצחו 1:3 את וויגאן אחרי שערים של רומן פבליוצ'נקו (52, פנדל, 90) ולוקה מודריץ' (76), קמארה רק צימק. בשבת רוב משחקי הגביע

העולה הראשונה לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי היא טוטנהאם. מי שהייתה במצב הקשה ביותר מבין קבוצות הליגה במשך שבועות ארוכים, ממשיכה את מסע ההתאוששות שלה, הפעם נגד וויגאן במשחק שפתח את הסיבוב השלישי במחזור הגביע, עם 1:3 שהקנה לה את המקום בשלב הבא.

אחרי מחצית ראשונה נטולת אירועים בוויט הארט ליין, טוטנהאם, שליגה כבר הספיקה לטפס גבוה יותר אך כעת מדורג 16, זכתה בכדור עונשין מ-11 מטר אחרי שמגנה השמאלי של התרנגולים, גארת' בייל, מצא את פרייז'ר קמפבל, שהוכשל ברחבה. רומן פבליוצ'נקו כבש והעלה ל-0:1. רבע שעה לסיום הגיע השני כשבעיטה של ג'יימי אוהרה נהדפה אל ראשו של לוקה מודריץ', שמקרוב מצא את הרשת.

וויגאן, שדווקא בליגה מצליחה קצת יותר, עשתה קולות של קאמבק שתי דקות לסיום כשהנרי קמארה ניצל טעות בהגנה של טוטנהאם והוריד ל-2:1, אך בתוספת הזמן דידייה זוקורה חטף כדור והעביר לפבליוצ'נקו, שכבש את השני שלו. אגב, בעונה שעברה נעצרה טוטנהאם בסיבוב הרביעי אחרי שהפסידה למנצ'סטר יונייטד, כמו גם וויגאן שנוצחה על ידי צ'לסי באותו סיבוב. השתיים ייפגשו פעם נוספת במחזור הליגה הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully