וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת ישראל ניצחה 1:3 את בריטניה

שחקניו של קרפובסקי לא התקשו במשחק הפתיחה בטורניר מוקדמות אליפות העולם. נבחרת הנשים ניצחה 0:3 את מונטנגרו, וילקי נפצעה

נבחרת הגברים של ישראל פתחה את הופעותיה בטורניר מוקדמות אליפות העולם, שנערך בסוף השבוע בשפילד, אנגליה, עם משחק מול הנבחרת המקומית וניצחה אותה 1:3. היריבה הבאה כעת היא בלארוס, מולה תתמודד ישראל מחר (שבת, 16:00).

אלכס שפרנוביץ' סיכם: "בסה"כ הופתעתי מהיכולת של הבריטים. ציפיתי ליותר. גם אנחנו לא היינו ביכולת טובה הערב, למרות הניצחון. מחר מול בלארוס נצטרך להיות טובים יותר". הקפטן אלכס לוריאן, הוסיף: "אני לא חושב שהצגנו רמה מספיק טובה היום, מחר נצטרך להיות טובים יותר. אני שמח שניצחנו".

אבישי קרפובסקי, מאמן הנבחרת: "לא היה לנו מידע על הנבחרת האנגלית וציפינו להרבה יותר. אני שמח שבערב לא גדול שלנו היינו בסדר וניצחנו. מחר נגד בלארוס זה יהיה סיפור שונה, הם נבחרת חזקה יותר והמשחק יהיה יותר מהיר, אני מקווה שנצליח לעשות את העבודה ולנצח גם אותם". בנבחרת הבלארוסית משחקים שניים שמוכרים היטב לחובבי הכדורעף הישראלי – אליסטרוב ששיחק בהפועל חצור ומקאנוביץ' ששיחק בהוד השרון.

המאמן האנגלי הארי ברוקינג: "נכנסנו רע מאוד למשחק בכלל, אתם יכולים לדמיין מה זה לפתוח בפיגור 1:8. ניסיתי לשנות ולגרום לקבוצה שלי לצאת מההלם שאחז בהם. זה חזר משום מה במערכה הרביעית".

נבחרת הנשים, אותה מדריך אריה זלינגר, ניצחה 0:3 (18:25, 13:25, 11:25) את מונטנגרו, אך אנה וילקי, שחקנית הנבחרת, נפצעה בכף הרגל והיא בספק להמשך הטורניר. זלינגר אמר בסיום: "זה לא היה משחק טוב מספיק בשבילנו. ניצחנו 0:3 ולהתחיל עם 0:3 זה תמיד טוב. אנחנו באמצע התהליך. אני מאוד מצטער על הפציעה של וילקי, זו פציעה מיותרת שקרתה כשהמשחק כבר היה גמור וחבל מאד".

מהלך המשחק

הנבחרת עלתה עם איתמר שטיין בהרכב, למרות הפציעה ממנה הוא סובל בברך. פרט אליו, פתחה הנבחרת עם שון פייגה, אריאל הילמן, יוחאי דדון, עדי גורן ואלכס שפרנוביץ'. למרות הפציעה, שטיין היה אחראי לשתי הנקודות הראשונות של ישראל בהנחתה ובשלב מוקדם לקח המאמן הבריטי פסק זמן. הבריטים הצליחו להשיג נקודה רק לאחר חמש דקות של משחק, אבל ישראל כבר טיפסה ל-1:8 לפני שנקבע פסק הזמן השני. ישראל עלתה ל-11:20 ובהמשך 12:22 בדרך לניצחון במערכה הראשונה 14:25.

המערכה השנייה הייתה צמודה יותר עם יתרון לבריטים שיצאו מהלם המערכה הראשונה. בריטניה ברחה ליתרון 5:8. שהביא את קרפובסקי לקחת פסק זמן. בהמשך הבריטים עלו ל-19:22 ול-20:23, הילמן צמצם לשתיים הפרש בהנחתה על הקצר, אבל בריטניה השיגה עוד שתי נקודות בדרך ל-21:25 במערכה.

ישראל פתחה היטב את המערכה השלישית, אך הבריטים השיבו ריצה של 0:3 והמשחק שוב נהיה צמוד. לקראת סיום המערכה פייגה הנחית ארוך והחוצה כדי לקבוע 22:24 לישראל והבריטים מיהרו לבקש פסק זמן, אבל זה לא עזר להם יותר מידי, חסימה טובה של שטיין העניקה לישראל את הנקודה ה-25 וניצחון במערכה השלישית.

ישראל עלתה למערכה הרביעית במטרה לסגור עניין. הילמן ושפרנוביץ' דאגו ליתרון 3:8. הבריטים צמצמו ל-8:5 אבל פייגה נכנס לפעולה לצידו של דדון בהתקפה וישראל שוב פתחה פער מבטיח 6:11. ישראל המשיכה לשלוט במשחק והפער רק הלך וגדל. הנקודה האחרונה היתה של שטיין שהנחית קצר וחלש כדי לקבוע 14:25 לישראל וניצחון 1:3 בפתיחת הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully