וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בפיב"א: "אם אין סיכון ממשי, המשחק ייערך בישראל"

2.1.2009 / 17:23

לאור החלטת לאריסה לא להגיע למשחק מול הפועל ירושלים, יחליטו בפיב"א על גורל ומיקום המשחק, בהתאם להמלצת הגורמים הביטחוניים

ביום שני הקרוב יחזרו במרכז פיב"א מהפגרה הארוכה בה שהו בשבועות האחרונים, ואחת השאלות הראשונות שתעלה לדיון היא נושא המשחק בין הפועל ירושלים ללאריסה שצפוי להיערך ביום רביעי ה-7 לינואר. כזכור הקבוצה היוונית הודיעה באמצע השבוע להפועל ירושלים ובמכתב לפיב"א כי אין בכוונתה להגיע למשחק בשל המצב הבטחוני בדרום הארץ, אך בשל העובדה שמשרדי פיב"א היו סגורים, טרם התקבלה תשובה או החלטה בנושא זה מצד הארגון. בימים האחרונים אף התגייס משרד החוץ על מנת להשפיע על משרד החוץ היווני ומשרד הספורט היווני לשנות את החלטת הקבוצה.

"זו סיטואציה לא פשוטה, וזה יהיה אחד הדברים הראשונים שיוחלטו כשנחזור", אמר היום גורם בכיר בפיב"א בשיחה עם וואלה! ספורט, "מצד אחד אנחנו מבינים את הטענות של האיגוד הישראלי, בהחלט מדובר בסוג של בריחה מהמציאות, ומצד שני אנחנו צריכים לבדוק האם אין כל סיכון לשלוח את הקבוצה היוונית לשחק. בסופו של דבר צריכים להזהר שלא יפגעו חיי אדם. אם אין סיכוי ממשי בירושלים, המשחק ייערך בישראל. הכל יוחלט לפי ההמלצה הבטחונית".

ההחלטה של פיב"א תתקבל רק לאחר הערכת מצב ובדיקה עם גורמי הביטחון של ישראל. במידה ויוחלט כי אין סכנה בהגעת לאריסה, והקבוצה היוונית תחליט לא להופיע, תעמוד הקבוצה היוונית לדין, וככל הנראה ייפסק כנגדה הפסד טכני. במידה ויוחלט כי יש סכנה בהגעת הקבוצה, יידחה המשחק בשבועיים, שבמהלכן תיערך הערכת מצב מחודשת לגבי המצב בישראל. אם גם לאחר מכן לא ירגע המצב, יחליטו בפיב"א להעביר את המשחק למדינה ניטרלית, ככל הנראה קפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully