וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד החתימה צמד סרבים

זוראן טוסיץ' ואדם ליאצ'יץ' מפרטיזן בלגרד פתחו את הרכש של האלופה האנגלית עם תחילת חלון ההעברות. השניים יוצגו בשבוע הבא

אחרי חודשים של אינספור ספקולציות, מנצ'סטר יונייטד מנצלת את פתיחת מועד ההעברות כדי להתחזק כשהראשונים שמצטרפים אליה הם זוראן טוסיץ' ואדם ליאצ'יץ' הסרבים שמגיעים מפרטיזן בלגרד.

באתר הקבוצה נכתב: "מנצ'סטר יונייטד שמחה להודיע שהיא הגיעה להסכם עם פרטיזן בלגרד ועם השחקנים זוראן טוסיץ' ואדם ליאצ'יץ' בדבר הצטרפותם לקבוצה. טוסיץ', 21, יחתום מיידית וילבש את החולצה מספר 14, בעוד ההסכם עם ליאצ'יץ' בן ה-17 יישאר בפרטיזן עד סוף 2009. מסיבת עיתונאים תיערך בשבוע הבא, כאשר המסמכים הדרושים יוגשו לרשויות הרלוונטיות".

למרות שציפו מהאלופה לרכש קצת יותר משמעותי ההערכות מדברות על כך שמדובר רק בתחילת הדרך. על פי ההערכות היונייטד שילמה על שני הצעירים סכום של 16.3 מיליון ליש"ט. אז מי עוד נמצא בתוכניות? פביאן דלף מלידס.

"לא יכולתי לדמיין מתנה יותר גדולה מזו לכבוד השנה החדשה", אמר טוסיץ' בתחנת טלוויזיה סרבית. "אין לי מילים כדי לתאר כמה שאני מרוצה. אני אצטרך להמשיך לעבוד קשה ולהוכיח שאני מספיק טוב ליונייטד ולהרוויח את מקומי במועדון". טוסיץ' ערך 12 הופעות במדים הלאומים של סרביה ובשנה שעברה זכה עם פרטיזן בדאבל.

ליאצ'יץ', שהצטרף למנצ'סטר במהלך חודש אוקטובר למשך עשרה ימים, יישאר כאמור בפרטיזן כדי לצבור עוד ניסיון לפני המעבר לאולד טראפורד. "אני שמח להישאר שנה נוספת בפרטיזן מכיוון שהמועדון נתן לי כל כך הרבה ואני מקווה לזכות בכמה תארים העונה כדי לתת לו בחזרה. זה כבוד גדול לחתום במנצ'סטר יונייטד, במיוחד בגיל 17".

בכל מקרה, טוסיץ' לא אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו במשחקים הקרובים, שכן הוא שהה בפגרת החורף בסרביה. "הוא לא שיחק מה-10 בדצמבר והוא יצטרך זמן כדי להתרגל, זה מה שניתן לו", אמר אלכס פרגוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully