וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתגרה ההמונית בתום הדרבי של ראשון

אחרי שמכבי ניצחה 20:24 את הפועל במשחק רווי יצרים והרחקות, התקיף שחקן העבר ואחיו של דוב ישועה, יוסי, את מימון ואימו, ונעצר

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

מכבי ראשון לציון סיימה את הסיבוב הראשון במקום הראשון ומעודדת מאוד אחרי ניצחון חשוב בדרבי על הפועל 20:24 שמקנה לה הרבה יוקרה ולא מעט שאיפות להמשך העונה המרתקת בליגת העל. במשחק ההשלמה מהמחזור השביעי מכבי הייתה טובה יותר וניצלה משחק הגנה בינוני של האדומים, שמסיימים את הסיבוב רק במקום השלישי.

אלא שעל הדרבי המותח והמסקרן העיבו ערימה של הרחקות (חמש במספר) ומשחק אלים של שני הצדדים. על הכל גבר סיום מכוער במיוחד כשעידן מימון ואימו הותקפו על ידי אחיו של דוב ישועה ממכבי, שחקן העבר יוסי ישועה, ובהמשך נעצר על ידי השוטרים. מימון הנסער אמר דקות לאחר האירוע: "אח של שחקן מרביץ לשחקן במהלך ראיון? אני אלך עם זה עד הסוף. זו בושה מה שקרה פה. זה משהו שעוד לא ראיתי אף פעם בספורט הישראלי".

גלעד מאור, מאמן מכבי, אמר בסיום: "זה דרבי ליגה סדירה, נכון, אבל זה היה כמו משחק פלייאוף. האדום הראשון היה מיותר והשפיע על כל המשחק. ניצחנו בזכות הגנה טובה, החטאנו הרבה. את עידן מימון אני מכבד מאוד. לא ראיתי מה קרה, אבל אני אגיד לעידן את מה שאני חושב אחרי שאראה. היה משחק חם ואין לי האשמה לשופטים".

סער פרנקל, המאמן המפסיד, אמר: "אני מגנה את הברוטאליות. כדוריד הוא משחק אגרסיבי, אבל אנחנו אוהדים אגרסיביות ולא ברוטאליות. נסתכל בטלוויזיה אחר כך ונראה מי היה ברוטאלי. אני מאחל למכבי הצלחה באירופה".

מהלך המשחק

כיאה לדרבי, המשחק נפתח בצורה צמודה וגם האגרסיביות של השחקנים השתלטה מעט על המשחק. אחרי שערים של מכבי, האלופה שמרה על שוויון כשעידן מימון וגיל יעקב הבקיעו לה. עוד לפני שעברו עשר דקות ביצע תום מטלון ממכבי עבירה, שהשופטים החליטו שהייתה קשה מידי, והרחיקו אותו מהמשחק עם אדום.

אלא שהפועל לא ממש ניצלה את ההרחקה ודהרה ל-6:10 ובמהרה מצאה את עצמה גם כן עם אדום אחרי שאלגיס גדווילאס ראה אדום גם הוא. הלהט גרם גם לעומר דבדה (הפועל) לספוג פעם שלישית הרחקה לשתי דקות ולכן הוא סיים את המשחק. את המחצית סיימו הקבוצות בשוויון 11:11.

בפתיחת המחצית השנייה נתן מיארה את הטון והוביל את הפועל ל-12:13 כשגל אברהם נתן את השערים בצד השני. אך המשחק הצמוד נמשך, וגם האיזון המספרי הגיע כשעופר לוזון ממכבי ספג כרטיס צהוב שלישי, שמשמעותו אדום.

אברהם המשיך לשמור על היתרון הצהוב, אך גיל יעקב דאג לשמור על החברים שלו בתמונה. הפועל לא לחצה מספיק ואיפשרה למתתיה לעלות ל-20:24 דקה וחצי לסיום, ומכאן המשחק הלך לגראבג' טיים שבמהלכו בירנבוים קיבל את האדום החמישי במשחק ועידן מימון ביצע עבירה קשה על דב ישועה, שדימם. המשחק הסתיים עם מסדר פצועים וניצחון צהוב 20:24.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully