וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בחיפה כי בי ג'יי מקי ייעדר זמן רב

2.1.2009 / 15:10

הגארד האמריקאי המנוסה של העולה החדשה ספג מכה באימון השבוע ובקבוצה חוששים כי פרק את הירך. תמיר גודמן שבר את היד וייעדר חודש

מכבי חיפה, העולה החדשה והלוהטת, עשויה לקבל בימים הקרובים את אחת ההודעות הקריטיות של העונה, לאחר שתתברר חומרת הפציעה בירך של הגארד האמריקאי בי ג'יי מקי. השחקן המבוגר (31), שלא התאמן בצורה סדירה לפני היציאה לפגרה בשל מתיחה בשריר האחורי של הירך, אך לאחר הפגרה היה נראה כי הוא חזר כשיר.

השבוע באחד האימונים ספג השחקן מכה חזקה בירך, ובתחילה חשבו בחיפה כי מדובר בפגיעה בעצב בירך, אך כעת חוששים שמדובר בפריקה של עצם הירך. אם ההשערה תתממש בבדיקות שיערכו בימים הקרובים, השחקן עלול להעדר מעל חודשיים.

מלבד מקי, סובלת חיפה ממכת פציעות. גור פורת שבתחילת העונה נפצע בכתף, נקע את הקרסול, ויחזור רק בימים הקרובים להתאמן. ברוקס סיילס, ספג מכה בכף היד, אך התאמן כרגיל. אליהם מצטרף הגארד תמיר גודמן ששבר את היד לאחר הפגרה וייעדר לפחות חודש מפעילות.

הקבוצה שקלה בתחילה לבקש להקדים את משחק הגביע מול הפועל עפולה, אך לבסוף החליטה לא לעשות כך. הקבוצה מתמקדת במשחק הליגה מול עירוני אשקלון, שניצחון בו חשוב מוראלית לקראת המשחק המרתק מול מכבי תל אביב. בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן, הזמין למשחק 300 תושבי אשקלון והסביבה, בשל המצב הביטחוני הקשה בדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully