וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה מוכנה לשמוע הצעות עבור דויד וייה

סגן נשיא המועדון הודה שהמצב הכלכלי הקשה עשוי להאיץ את מכירת החלוץ למרבה במחיר. ברנד שוסטר: "אני כבר לא עוקב אחרי ריאל"

למרות המצב הכלכלי הקשה של ולנסיה והחובות העצומים של המועדון הצליחו העטלפים עד כה לשמור על כוכביהם, אך ייתכן שבקרוב מאוד התמונה תשתנה. בראיון ל"אינדיפנדט" הבריטי הודה פרננדו גומז קולומר, סגן נשיא המועדון, כי קיימת אפשרות למכירתו של דויד וייה במידה ותגיע תמורתו הצעה גבוהה מספיק.

"נבחן כל הצעה שתגיע", אמר קולומר. "למרות שהכיוון שלנו הוא לא למכור את וייה או את דויד סילבה, והם יעזבו רק אם תגיע הצעה אסטרונומית". בין המחזרות העקביות של וייה נמצאות צ'לסי, טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי.

נשיא ולנסיה, ויסנטה סוריאנו, סיכם את מצב הקבוצה: "כרגע אנחנו נלחמים כדי לספק לולנסיה יציבות כלכלית הכרחית. זו המטרה החשובה ביותר שלנו עכשיו, יותר מכל הצלחה ספורטיבית".

שוסטר: "אני כבר לא עוקב אחרי ריאל מדריד"

כחודש לאחר שפוטר מריאל מדריד דיבר ברנד שוסטר לראשונה על קבוצתו לשעבר. המאמן הגרמני, שעובד כעת כפרשן הוקי למשחק ה-NHL, התייחס לתקופתו כמאמן הבלנקוס: "קשה מאוד להיות מאמן ריאל מדריד בימינו כי הכל מאוד מסובך במועדון הזה. אתה אף פעם לא יכול להירגע. כולם מדברים על ריאל כל הזמן וזה לא טוב".

שוסטר המשיך ואמר: "כשהקבוצה מנצחת אין שום שמחה, רק הקלה, כי במדריד אתה מחוייב לנצח כל משחק. אבל ידעתי את כל זה כשחתמתי שם, ולכן אני לא מתחרט על התקופה שלי במדריד. אני עדיין רואה כדורגל ספרדי אבל אני כבר לא עוקב אחרי ריאל, איבדתי מספיק מהשיער שלי בתקופה שלי בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully