וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אימון: הפועל ירושלים גברה על בני השרון 79:88

2.1.2009 / 14:42

הקבוצה של גיא גודס הראתה שהיא בכושר טוב לקראת החזרה מהפגר, וגברה על מאיר טפירו ובני השרון. רוג'ר פאוול וטרוויס ווטסון בלטו

הפועל ירושלים גברה היום (שישי) במשחק אימון על בני השרון במטרווסט 79:88. ירושלים הגיעה למשחק אחרי ההפסד בתחילת השבוע להפועל חולון, הפסד בו לא שותף הגארד יובל נעימי, ששהה באותו זמן עם נבחרת ישראל הצעירה בטורניר אמסטרדם. מנגד, בני השרון הופיעה לראשונה ללא הזר האמין קווינטנס, שהושאל באמצע השבוע עד סיום העונה לעירוני קרית אתא מתחתית הליגה.

המשחק נפתח טוב מצידה של בני השרון שפתחה עם יתרון 0:10, אך מורן רוט וטימי באוורס השאירו את ירושלים בתמונה ובסוף הרבע הראשון 17:23 לבני השרון. 6 נקודות רצופות של ארז מרקוביץ' בתחילת הרבע השני החזירו את ירושלים למשחק, ועד סיום המחצית שתי הקבוצות נשארו צמודות כשירושלים מוליכה 42:43. ריצה ירושלמית נוספת בתחילת המחצית השניה נתנה לקבוצה יתרון דו ספרתי אותו שמרה עד סיום הרבע השלישי 55:66. ברבע האחרון ניסה מאיר טפירו להשאיר את קבוצתו במשחק, אך ללא הצלחה. בסיום 79:88 לירושלים.

קלעו להפועל ירושלים: רוג'ר פאוול 15, טרוויס ווטסון 14, טימי באוורס 13, יובל נעימי ואדם הלסקה 9 כל אחד, ארז מרקוביץ' ועומאר סניד 8 כל אחד, שרון ששון ומורן רוט 6 כל אחד. בלטו בבני השרון: מאיר טפירו 17, ארז כץ 14, שון ג'יימס 12, ריצ'ארד רובי 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully