וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון דאוול חתם בגלבוע/גליל

2.1.2009 / 13:11

הפורוורד ששוחרר ממונס יחליף את ארון ניקסון. עמית גל: "הוא יהיה נדבך חשוב במרקם הקבוצתי". הגארד הצעיר רון סבג יושאל להוד השרון

הפועל גלבוע/גליל החתימה הבוקר (שישי) את הפורוורד האמריקאי דיון דאוול, ששוחרר בתחילת העונה ממונס הבלגית. דאוול (23, 1.98 מ') הוא אמריקאי שנולד בגרמניה, בוגר מכללת יוסטון, במדיה רשם ממוצע של 10.9 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בעונת 2007/08. בימים האחרונים ניהל דאוול מגעים עם הקבוצה, והוחלט שהוא זה שיחליף את ארון ניקסון ששוחרר בתחילת השבוע לאור בקשתו. החתמתו של דאוול הורידה מהפרק את הבאתו האפשרית של סאלים סטודמאייר, שניהל מגעים עם הקבוצה, אך לא חתם לבסוף בשל עלויותיו הגבוהות.

"אנחנו מאמינים שדאוול יהיה נדבך חשוב במרקם הקבוצתי", אמר מנהל הקבוצה עמית גל. "הוא שחקן טוב שיעזור לנו בריבאונד ובקליעה מבחוץ. ואנחנו בטוחים שאיתו נגיע להצלחה".

בנוסף החליטה הקבוצה להשאיל עד סוף העונה את הגארד הצעיר רון סבג למכבי הוד השרון, אותה מאמן נתי כהן, עוזר המאמן של הקבוצה בעונה שעברה. "רון הוא שחקן צעיר ומוכשר", אמר גל. "ואנחנו בטוחים שתחת נתי כהן הוא יוכל לפרוח ולקבל דקות משמעותיות".

בנוגע לפרסומים האחרונים על כך שהקבוצה מעוניינת בהחתמתו של גיא פניני, אמר גל: "אני לא יודע מאיפה זה בא, יש לנו בעמדה הזו את אלישי כדיר, שהוא אחד השחקנים המוכשרים בכדורסל הישראלי ואנחנו רואים בו את העתיד שלנו. אין לנו כל כוונה להביא את פניני וכדיר הוא שחקן שלנו בעמדה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully