וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מוקש?

ברצלונה, שניצחה בכל מפגשי הצמרת שלה בדצמבר, פוגשת את מאיורקה מהתחתית, שתקווה לתפוס אותה שאננה (21:00, 5 ו-5 HD)

מחר (שבת) תחזור הליגה הספרדית מפגרת חג המולד והשנה החדשה וייפתח המחזור ה-17 בליגה. המוליכה ברצלונה סיימה את חודש דצמבר הקשה שלה עם ארבעה נצחונות מתוך ארבעת משחקיה מול קבוצות הצמרת, ולנסיה, סביליה, ריאל מדריד וויאריאל. כעת מצפה לה משחק קל על הנייר, כשהיא תארח את מאיורקה, במשחק שיפתח את המחזור (21:00, שידור ישיר בערוץ הספורט ובספורט 5 HD).

אחרי חצי שנה של ייבוש בלה קורוניה מבלי לראות מגרש, מקווה דודו אוואט לערוך את הבכורה שלו העונה בליגה הספרדית במדי קבוצתו החדשה מאיורקה, אבל מאמנו גרגוריו מנזאנו עדיין לא החליט האם להעניק לשוער הישראלי את הקרדיט שבוע בלבד לאחר חתימתו עקב כושרו הלא ברור. או להמשיך ולהציב בין הקורות את הארגנטינאי חרמן לוקס. אוואט הוחתם בעקבות האכזבה הגדולה מהשוער הארגנטינאי, שספג בשמונת המשחקים האחרונים 17 שערים, רובם הגדול באשמתו הישירה.

"אס" מדווח הבוקר כי מנזאנו נוטה להעדיף את לוקס במשחק מול ההתקפה הקטלנית של מוליכת הטבלה בקאמפ נואו, ולדחות את הבכורה של אוואט למשחק הגביע מול אלמריה בשבוע הבא, אבל ההחלטה לגבי זהות השוער הפותח תתקבל רק סמוך לפתיחת המשחק.

מאיורקה מגיעה למשחק לאחר שלא ניצחה בשמונת משחקיה האחרונים. אחרי בארסה מצפה לה מסע משחקים קשה (אותו עוברת כל קבוצה בליגה), הכולל את ריאל מדריד, ויאריאל וולנסיה. הבלם הפורטוגלי נונש מנסה להישאר לקראת המפגש מול בארסה: "ננסה להוציא נקודות בקמפ נואו", אמר. לגבי הלו"ז הצפוי הוסיף "צריך להיות לנו ביטחון שנוכל להוציא משהו מהמשחקים האלה". לגבי אוואט, הוסיף: "הוא ייתן לנו ניסיון וביטחון". מאמן מאיורקה, גרגוריו מנזאנו, נשמע ריאלי לקראת המשחק: "אנחנו נחותים מבארסה, אך לא עד כדי כך נחותים".

מאמן נבחרת ארגנטינה הטרי, דייגו מראדונה, יגיע למשחק כדי לצפות בליאו מסי, שביקש להשתתף במשחק הידידות הבא של ארגנטינה, מול צרפת. סמואל אטו הפתיע את חבריו לקבוצה, לאחר שקיצר את חופשתו בשלושה ימים והגיע לאימון הקבוצה ביום שלישי. לרשותו של המאמן פפ גווארדיולה יעמוד סגל מלא, למעט הבלם ז'רארד פיקה שנמצא בספק בשל מחלה.

מקסי ומאניש יחמיצו את המפגש מול ולנסיה

במשחק המרכזי של המחזור תארח ולנסיה את אתלטיקו מדריד המשתפרת (23:00, שידור ישיר בספרט 5 לייב). העטלפים נמצאים בקשיים כלכליים ועשויים להיפרד בקרוב מחלוצה המצטיין דויד וייה, למרות חוסר הרצון של הנשיא סוריאנו למכור אותו. אתלטיקו מגיעה למסטאייה כשהיא במקום השלישי, עם אותו מספר נקודות כמו לוולנסיה. למדרידאים רצף של ארבעה נצחונות ותשעה משחקים ללא הפסד, מאז אותו הפסד כואב לריאל בדרבי של מדריד במחזור השביעי.

מאמן אתלטיקו, האווייר אגירה, ייחסר שני שחקני מפתח במפגש המסקרן, מאניש ומקסי רודריגז הפצועים. ראול גרסיה צפוי להחליף את הפורטוגלי, בעוד שלואיס גרסיה ישחק במקום מקסי. סרחיו אגוארו החלים מהפציעה שלו וצפוי לפתוח.

ולנסיה נמצאת במקום הרביעי, אך מגלה חוסר יציבות, יתכן בשל הידיעות על הקשיים הכלכליים. רנאן בריטו מוולנסיה נשמע מפוקס לקראת המפגש: "אנחנו רק חושבים על ניצחון, כדי לצמק את הפער מברצלונה. אנחנו רוצים לתת משחק טוב ושהמסטאייה יהפוך למבצר. עם תמיכת האוהדים, אני בטוח שנוכל לשחק יותר טוב". לגבי כוכבי הרוחיבלאנקוס, הכוללים את אגוארו, דייגו פורלאן וסימאו סברוסה, אמר הברזילאי: "הליגה הספרדית מתאפיינת בשחקנים גדולים ובהתקפה של אתלטיקו יש שחקנים גדולים, אבל גם הם יצטרכו להתמודד עם וייה, מאטה ועוד. יהיה אתגר גדול לשחק נגד קבוצה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully