וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: איתמר שטיין מדאיג את המאמן קרפובסקי

כוכב הנבחרת לא כשיר לחלוטין לקראת פתיחת מוקדמות אליפות העולם ביום ו'. אצל הנשים כולן בריאות אבל אין מידע על היריבה מונטנגרו

נבחרות הכדורעף של ישראל, נשים וגברים, השלימו הערב (חמישי) את ההכנות לקראת טורניר מוקדמות אליפות העולם בשפילד אנגליה, שיפתח מחר.

נבחרת הגברים תפתח מול בריטניה (16:00 שעון ישראל) ובשבת תשחק מול בלארוס, כשרק הראשונה בבית המשולש תעפיל לשלב השני של מוקדמות אליפות העולם. בחרת הנשים תשחק מחר מול מונטנגרו (20:00 שעון ישראל), בשבת מול פורטוגל ובראשון מול בריטניה, גם כאן רק הראשונה בבית תעפיל לשלב השני של מוקדמות אליפות העולם.

מאמן הגברים, אבישי קרפובסקי, מקווה שמחר יעמוד לרשותו הסגל החזק ביותר. "איתמר שטיין סובל מפציעה מתמשכת בברך והוא בורג חשוב מאוד בנבחרת" אמר היום המאמן.

במהלך מחנה האימונים המוצלח של הנבחרת באוסטריה, קיבל קרפובסקי מהמקומיים קלטת של הנבחרת הבריטית ממחשק שלה מול אוסטריה וזו היא פיסת המידע הכמעט יחידה שיש לו על המארחת. "אני יודע שהם צירפו מספר שחקנים, ביניהם מתאזרח ברזילאי. יש להם שני שחקנים שמשחקים ביוון ועוד אחד בשוויץ, אני מקווה שלמרות המידע המועט שיש לנו, נצליח לנצח".

לקרפובסקי אולי קלטת אולי לא מעודכנת, אבל לאריה זלינגר, מאמן הנשים, אין אפילו את זה כמדובר בנבחרת מונטנגרו. נבחרת הנשים אמנם ניצחה את יריבתה מחר פעמיים לפני שישה חודשים בטורניר מוקדמות אליפות אירופה, אך לפי המידע שיש לזלינגר מדובר בנבחרת כמעט חדשה. המאמן הוותיק אמר היום: "אני יודע שנעשו שם הרבה שינויים. לא יכולתי לראות את מונטנגרו אפילו באימון, מכיוון שהן מגיעות לשפילד רק הלילה ויעלו מחר למשחק בלי לקיים אימון מקדים באולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully