וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בני יהודה רוצה את אחמד סבע

הכתומים מעוניינים בחלוץ בני לוד שכבש נגדם פעמיים במשחק אימון (2:3), לוזון כעס על דין מורי והוציא אותו מהמגרש עשר דקות לסיום

בבני יהודה בודקים את האופציה לצירופו של חלוץ בני לוד אחמד סבע לקבוצה. אמש (חמישי) בתום משחק האימון בין בני יהודה לבני לוד (3:2), שוחח מאמן הזהובים גיא לוזון, עם יושב ראש מועדון בני לוד, אבו סובחי ובדק את האופציה לצרף את החלוץ שכבש פעמיים לזכות קבוצתו והפגין משחק מצוין. סבע כבר כבש העונה שישה שערים בליגה הלאומית במדי לוד והצטיינותו אף הביאה להתעניינות של מכבי נתניה והפועל תל אביב שהיו מעוניינות לצרפו.

בבני יהודה מחפשים כזכור שחקן ישראלי לחיזוק החלק הקידמי בהתקפה וייתכן שהמחסור בחלוצים פנויים בליגת העל יגרום להבאתו בסופו של דבר של חלוץ בני לוד בשכונת התקווה לקראת חלון ההעברות הקרוב. מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו צפוי לשוב היום לישראל מחופשה בחו"ל וייתכן שהיחסים הטובים שלו עם יושב ראש בני לוד, אבו סובחי, יסייעו להוציא את העיסקה לפועל.

"אחמד סבע הוא חלוץ טוב שיכול לעזור לבני יהודה, לפעמים כדאי לתת צ'אנס לשחקנים שרוצים להוכיח את עצמם ויכולים לתת הרבה לקבוצה, אנחנו לא פוסלים את אופציית צירופו אם הוא כמובן ישוחרר מקבוצתו, בני לוד", אמר הבוקר גורם בבני יהודה.

במשחק האימון שנערך בקור עז, באצטדיון בשכונת התקווה. תומר חמד, מוחמד חטארי וצ'רלס ניו-אוצ'ה (בן דודו של השוער דלה איינוגבה, שמתאמן במדי הקבוצה), כבשו לזהובים, סבע כבש את שני השערים ללוד.

לוזון ניצל את המשחק בכדי לשתף את כל שחקני הסגל, וזאת אחרי שאמש סיימה הקבוצה מחנה אימון בן יומיים בחיפה. המאמן בחר לפתוח עם מילאן מרטינוביץ' ואיבן גארידו במרכז ההגנה, כאשר קובי מויאל ומהארן ראדי שיתפו פעולה בקישור האחורי. הקשר תמיר כחלון פתח בהרכב וזאת אחרי שלאחרונה איבד את מקומו בעקבות פציעה ומחלה. תומר חמד תופקד כחלוץ בודד. במחצית החליף לוזון את כל ה-11 שפתחו והעלה במקומם הרכב של מחליפים שכלל שלושה שחקנים מקבוצת הנוער. לקראת הדקה ה-75 הורה המאמן לבלם דין מורי לעזוב את המגרש ושלח אותו למקלחת מוקדמת כי לא אהב את צורת משחקו, והזהובים נשארו עם תשעה שחקני שדה בלבד.

לוזון חסר הערב את החלוץ אלירן עטר שמחלים ממחלה, הקשר הרוויה קובצ'ביץ' שסובל מצוואר תפוס, וכן את הקשר לירוי צעירי שמחלים ממתיחה חזקה בשריר הירך, ואמור לחזור בשבוע הבא לאימונים מלאים. ביום שלישי הקרוב (19:00, בלומפילד), תארח בני יהודה את מכבי תל אביב במסגרת המשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר בגביע הטוטו.

לוזון: "זה לא היה מבחן עבורנו"

לוזון התייחס בתום המשחק לשבוע האימונים שעברה קבוצתו אחרי החזרה מפגרת החורף ואמר: "בסך הכל המשחק הערב מסכם שלושה ימים שבהם עבדנו קשה מאוד, השחקנים היו קצת כבדים ברגליים, אבל זה טבעי אחרי האימונים שהם עברו במחנה. שמח שעברנו את המשחק הזה בלי פציעות מיותרות כי אחרי המחנה המשחק הזה היה מועד לפורענות עבורנו. זה לא היה שום מבחן, המטרה היתה להריץ את השחקנים 45 דקות וכך עשיתי, צריך להתייחס למשחק הזה כאל אימון לכל דבר. זה אימון טוב ואין קשר למשחק הקרוב מול מכבי תל אביב".

לוזון התייחס גם לתנופה בה היתה הקבוצה לפני הפגרה: "הפגרה לא אמורה לעצור את המומנטום שהיינו בו וזה גם לא יאיץ את המצב. מה שהיה, היה, וכדי שנמשיך לנצח נצטרך להציג יכולת טובה וזה הכל. אני לא מכיר שחקנים שמקום שביעי גורם להם להיות באופוריה, ואם הם כאלה הם לא צריכים להיות כאן".

על המשחק הקרוב ברבע גמר גביע הטוטו אמר המאמן: "גם מול מכבי בגביע הטוטו נעשה את המקסימום בכדי לנצח כמו שעשינו בכל המשחקים עד כה במפעל הזה. זה לא משהו חדש או מיוחד, אנחנו באים לכל משחק בכדי לנצח".

עדכון ראשון 1.1 20:18
עדכון אחרון 2.1 10:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully