וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לנתניה: אסוס וקמאנאן תמורת בן דיין

במכבי ת"א הבינו שמתיאוס מעוניין בצרפתים ויבקשו תמורתם את המגן השמאלי. נתניה: "אין להם סיכוי לקבל אותו". אסוס הושעה ל-3 שבועות

מכבי תל אביב בודקת אפשרות לבצע עסקת חליפין עם מכבי נתניה. במועדון שמעו כי מאמן נתניה, לותר מתיאוס, מעוניין בג'ונתן אסוס ויאניק קמאנאן, כאשר במכבי מעוניינים לצרף את המגן השמאלי, דדי בן דיין. בכל מקרה, אסוס לא יישאר במכבי תל אביב וההחלטה לשחררו כבר התקבלה.

ממכבי נתניה נמסר בתגובה: "למכבי תל אביב אין כל סיכוי לקבל את בן דיין תמורת השחקנים הללו. לשחקני הסגל של מכבי נתניה יש שאיפה לזכות באליפות ואולי אפילו לצאת לאירופה כפי שעשו בעבר אבי סטרול ותמיר כהן. בכל מקרה, אם מכבי רוצה לקיים עסקה, ואם אנחנו רוצים לקיים איתה עסקה, ראוי שהעסקה תהיה בין המועדונים ולא באמצעי התקשורת. עד כה לא התקבלה שום פניה ממכבי תל אביב".

אסוס נקנס היום (חמישי) ב-20 אלף דולר בפועל, 25 אלף דולר על תנאי והושעה לשלושה שבועות מהקבוצה. כזכור, אסוס נזרק אמש מאימון הקבוצה על ידי המנג'ר, אבי נמני. הצרפתי לא נרגע גם אחרי שנזרק מהמגרש, והגיע למתחם חדרי ההלבשה וצעק לעברו של מנהל הקבוצה אבנר טויטו "שלמו לי את הכסף שמגיע לי, ואני הולך הביתה". כעת, במכבי ממשיכים לחפש לו קבוצה חדשה, כמו גם לקמאנאן ורודי חדד.

מאימון הערב שערכה הקבוצה נעדרו אסוס המושעה וכן החלוץ איליה יבוריאן שקיבל מנוחה בעקבות פגיעה בקרסולו. הבלם איגור טומאסיץ', שסוחב פציעה ארוכה בשרירי המפשעה, ממשיך לערוך אימונים אישיים עם הפיזיולוג בוקי ירון. מחר תקיים הקבוצה משחק אימון מול הפועל ירושלים בשעה 11:00 בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully