וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר התקשורת: הבחירות שלכם

אחרי שאנחנו בחרנו את התוכנית הטובה ביותר, נתנו גם לכם הזדמנות לעשות זאת, עם התגובות המנומקות והענייניות ביותר

טורניר התקשורת של וואלה! ספורט הסתיים, ואנחנו בחרנו את המנצחת - "חמישיות", תוכנית הכדורסל של ערוץ הספורט שעושה יש מאין. לאחר שאמרנו את דברנו, נתנו הזדמנות גם לכם, הטוקבקיסטים, להביע את דעתכם בנושא וקיבצנו את התגובות הראויות והמנומקות ביותר לתוכנית הגדולה ביותר בערוצי הטלוויזיה שלנו היום.

וואלה! נמאסתם

בלבלי אותו (דוד)

מועדון ספורט הרבה יותר יפה מערב הכדורסל של ישראל. מכבי תל אביב ביורוליג הרבה יותר טוב מחמישיות, ובקרב של "חדשות הספורט" נגד "רק ספורט", רדיו 99 עם אופירה אסייג והמלך אייל ברקוביץ' לא רואה את כל תוכניות הספורט. "יציע העיתונות" ללא ספק יותר טוב מ"חמישיות". בכל השאר מסכים איתכם, אולי אם כל משחקי ליגת העל היו באותה שעה, "שירים ושערים" היה הרבה יותר יפה.


רייטינג, לא המוצר (מישהו הגיוני)

הגמר היה צריך להיות "אולפן ליגת האלופות" נגד "יציע העיתונות". אלו הן התכניות הכי נצפות בישראל בכל הנוגע לספורט, ואין כל קשר לאיכות המוצר. הרייטינג נקבע לא לפי איכות אלא לפי כמות, ותסכימו איתי שאלה התכניות הנצפות ביותר.


ערוץ הספורט? עזבו (שמחה)

ערוץ הספורט בירידה תלולה. מאז שטנזר עזב, נדב נהיה כוכב "בלייזר" והפרשנים כבר פחות מתייחסים לספורט בבסיסו ויותר לרעש, צלצולים ודרמה בכוח.



אין לי אהבה לכדורסל אבל אני פשוט אוהב חמישיות! (CmTiger)

פעם גם על הכדורגל הישראלי היה כיף לצפות בתוכניות של ספורט חמש אבל עם השנים נאבד להם החן ומאז הם רק צועקים. נראה שהם בערוץ חמש מנסים לתקן טעויות והעלו את התוכנית "מועדון ספורט" שלפי דעתי טובה אבל לא כמו חמישיות. הטעות של ספורט חמש הייתה בעיקר בגלל שהם נטשו את הרומנטיקה ואת האהבה לכדורגל ועברו לסקר קבוצות גדולות באופן קבוע ושכחו בצד את הרומנטיקה ואת האהבה לכדורגל. הם מחפשים תכחים ומזימות פשלות וטעיות לא כמו בחמישיות.


חמישיות - כבוד ומקצועיות נטו (yk)

חשוב לציין את העובדה שהם עוסקים בספורט ולא ברכילות ספורט בצורה מכובדת ועם הרבה הומור - מרכיבים חשובים בייצור של הנאה.


אם הטורניר הזה היה ליגה אז אופירה אסייג... (הכרטיס הגדול)

צריכה לרדת ליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully