וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "האליפות לא בכיס שלנו"

לאונל מסי לא מתרשם מפער 10 הנקודות של ברצלונה בצמרת: "נהיה חייבים להיות זהירים". בריאל מדריד כבר חושבים על העתיד

נדמה שהפגרה בליגה הספרדית הרדימה גם את ברצלונה. המכונה של גוארדיולה משייטת לאליפות עם כדורגל מופלא, אבל לאונל מסי מזהיר את האוהדים ומבקש לא לקחת את הזכייה באליפות כדבר מובן מאליו.

על אף היתרון של בארסה בפסגה הספרדית (10 נקודות לפני השנייה סביליה, 12 נקודות לפני החמישית ריאל מדריד), מסי טוען כי "זו תהיה טעות מצדנו לחשוב שהאליפות כבר נמצאת בכיס שלנו. נכון שיש לנו פער די מבטיח מהמקום השני, אבל זה לא אומר שאנחנו יכולים להרגיע את האווירה.

"נהיה חייבים להיות זהירים", ממשיך מסי, "המפתח להצלחה שלנו היה הביטחון הגדול שיש לנו בעצמנו וביכולת שלנו. אנחנו מאמינים בסיכויים שלנו, והפער שיש לנו מהיריבות שלנו יגדיל לנו את הביטחון ויאפשר לנו להמשיך בדרך שלנו מתחיל העונה".

ריאל אופטימית

בריאל מדריד טוענים כי הם לא מרימים ידיים. גאגו אמר אתמול כי "עדיין יש לנו זמן להתאושש, ולזכות גם באליפות וגם בליגת האלופות", אבל נדמה שאלופה כבר ויתרה על התואר. מירב השמועות סביב ריאל נוגעות כבר לעונה הבאה, ובעיקר סביב זהות המאמן. כלי תקשורת רבים טוענים כי בברנבאו עושים הכל על מנת להביא למדריד את ארסן ונגר יחד עם ססק פברגאס, ומוכנים להקציב עבור המהלך עשרות מיליוני יורו.

כמו כן, בקבוצה עדיין מאוכזבים מהעובדה שרק אחד משני שחקני הרכש החדשים - לסאנה דיארה וקלאס יאן הונטלאר - יוכל לשחק בליגת האלופות. "מארקה" מדווח כי שחקני ריאל פנו למאמן חואנדה ראמוס, וביקשו ממנו לאפשר לדיארה לשחק על חשבון ההולנדי, כיוון שהם משוכנעים שהבעיה הגדולה של הקבוצה היא בהגנה, והיכולות ההגנתיות שלו חשובות יותר לייצוב הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully