וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמות על המקום השני

בזמן שברצלונה טורפת את הליגה, לולנסיה ולאתלטיקו נותר להילחם על המקום השני. השתיים, שמחזיקות באותו מספר נקודות, נפגשות בשבת

משחק מספר 78: ולנסיה - אתלטיקו מדריד 2.1, 2.9, 2.8

אחרי הפגרה חוזרים לקרבות הצמרת בספרד ובזמן שברצלונה תופסת מרחק וכבר פתחה פער של עשר נקודות מהמקום השני, ולנסיה ואתלטיקו מדריד נאבקות על שיפור עמדות בליגה. אתלטיקו כזכור נמצאת במקום השלישי, ולנסיה רביעית ולשתיהן יש את אותו מספר נקודות בצמרת.

שתי הקבוצות מחזיקות במאזן של תשעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. אתלטיקו כובשת בממוצע 2.375 שערים למשחק, וסופגת 1.437. ולנסיה לעומתה כובשת בממוצע 1.875 שערים למשחק וסופגת 1.25.

אתלטיקו מדריד מגיעה למשחק עם רצף של ארבעה ניצחונות. במחזור האחרון לפני הפגרה היא ניצחה 2:3 את אספניול בחוץ ועוד קודם לכן היא גברה 0:2 על בטיס, 2:5 על ספורטינג חיחון ו-1:4 על סנטאנדר. לפני כן היא סיימה ב-1:1 נגד נומנאסיה. ולנסיה לעומת זאת מגיעה אחרי הפסד 1:0 לחואנדה ראמוס ולריאל מדריד, עוד קודם לכן היא ניצחה 1:2 את ולנסיה, הובסה 4:0 על ידי ברצלונה וניצחה 2:3 את בטיס.

בעונה שעברה הקבוצות נפגשו פעמיים. בפעם הראשונה ניצחה אתלטיקו בבית 0:1 משער של סרחיו אגוארו בדקה ה-27. בסיבוב השני נקמה ולנסיה במחזור האחרון עם 1:3 אחרי שסייטארידיס מאתלטיקו הבקיע שער עצמי, ודויד וייה הוסיף צמד בהמשך. אגוארו היה זה שכבש את השער המצמק רבע שעה לסיום.

אז מה יהיה הפעם? להערכתינו אתלטיקו מדריד היא זו שתסיים עם הניצחון, שישפר את מעמדה בצמרת הטבלה. ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully