וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, מזל חדש

עם תחילת השנה החדשה יש לנו הזדמנות לעשות קצת מזומנים ממשחקי הגביע האנגלי, הליגה הספרדית והגביע הצרפתי. הנה שני טורים מומלצים

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 19.5 (10 ש"ח יניבו 195 ש"ח)

משחק מספר 8: טוטנהאם - וויגאן. התרנגולים רוצים לנצל את הפוגת הליגה כדי לעבור שלב בגביע והלמשיך במסע ההתאוששות בעידן הארי רדנאפ אחרי פתיחת שנה נוראית. אלא שהם פוגשים את וויגאן, שדווקא בליגה התברגה בחלק העליון ונמצאת במקום השביעי. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (3.0)

משחק מספר 37: האל - ניוקאסל. האל חטפה שער ניצחון מאסטון וילה בדקה ה-88 במשחק ההשלמה של המחזור וכעת כשהיא חושבת במונחי גביע היא יודעת שהיא צריכה לסיים עם ניצחון על ניוקאסל ולהמשיך במונחי הפתעת העונה. אלא שלהערכתינו ניוקאסל תסיים עם הניצחון. ההימור: 2 (2.5)

משחק מספר 45: סנדרלנד - בולטון. סנדרלנד עוברת גם השנה עונה לא טובה ובמחזור האחרון היא ספגה שלישייה מאברטון בהמשך להסתבכותה בתחתית. אלא שגם בולטון לא יודעת ימים יותר מידי טובים ובמשחק הגביע אנחנו מעריכים שהקבוצות יסיימו את 90 הדקות בתיקו. ההימור: איקס (2.6)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 5.698 (10 ש"ח יניבו 57 ש"ח)

משחק מספר 66: ברצלונה - מאיורקה. שחקניו של פפ גווארדיולה לא עוצרים ועוד לפני הפגרה הם המשיכו לדהור עם 1:2 סימפטי על ויאריאל בהמשך מאבקם על התואר. מאיורקה הקטנה נלחמת על החיים שלה בליגה ולא נראה שהיא תוכל להפריע לאלופה המיועדת. ההימור: 1 (1.1)

משחק מספר 72: נאנט - קון. שתי קבוצות החלק התחתון בצרפת נפגשות בגביע ושתיהן חושבות יותר על הליגה. אלא שיש להן הזדמנות טובה לעבור שלב בגביע ולצעוד קדימה במה שנחשב לקרב צמוד ביניהן. עם זאת, נאנט עדיפה, בטח כשמדובר במשחק בית. ההימור: 1 (1.85)

משחק מספר 78: ולנסיה - אתלטיקו מדריד. עוד לפני הפגרה ולנסיה נכנעה 1:0 לריאל מדריד ואיבדה מעט גובה בהמשך מאבקיה בצמרת הליגה בספרד. אתלטיקו מנגד סיימה עם 2:3 דרמטי נגד אספניול והיא נמצאת בעמדה טובה במקום השלישי. אנו בכל מקרה מעריכים שאתלטיקו תסיים עם ניצחון. ההימור: 2 (2.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully