וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בליגה המצב של בארי לא טוב

המצב הבטחוני השפיע, והקבוצה מתחתית הלאומית ספגה תבוסה מעפולה 113:95 בדרך למקום האחד לפני אחרון. פלג קלע 26 נקודות

הפועל בארי התריעה מראש שהיא לא ממש מוכנה לשחק בשל המצב, והערב (רביעי) היא נתנה לכך אישור גם על המגרש כשהובסה על ידי הפועל עפולה 113:95, מה שמסבך אותה עוד יותר בתחתית הליגה הלאומית כשהיא במקום האחד לפני אחרון. במהלך שעות היום היא משכה את הבקשה שלה, אבל לא באה מוכנה וספגה הפסד.

כזכור, ביקשה בארי לדחות את משחקיה עד פגרת הליגה הלאומית, בשל העובדה ששחקניה טרודים בענייני הלוחמה בדרום והעובדה שאין באפשרותה לקיים אימונים סדירים, אך באיגוד הכדורסל בחרו להמשיך בשגרה ולקיים את המשחק, מה שלא ממש תרם לביטחון שחקניו של אסף פוס, שנכנעו בשלב מוקדם יחסית. סדריק ג'קסון, שמעוניין לעזוב, נתן משחק טוב יחסית שכלל 19 נקודות.

כבר ברבע הראשון הובילה עפולה 20:32. אילן ברקוביץ' וברק פלג לא ריחמו על בארי והשלשות שלהם במהלך הרבע השני הורידו את הקבוצה הדרומית בפיגור 59:45 להפסקה. אלא שהפער רק גדל ברבע השלישי ולמרות נסיונות בארי לחזור, הם פיגרו 86:68 אחרי 30 דקות. הרבע האחרון נרשם לפרוטוקול בלבד וסיים את בארי עם הפסד מספר תשע העונה.

הרבו לעפולה: ברק פלג 26 נקודות (7 ריבאונדים), דניס קאר 20 (9 ריבאונדים), אורי כהן-מינץ 16, אילן נניקשוילי 14 (8 ריבאונדים, 15 אסיסטים). לבארי: יונתן נווה 21, שי ברוך (15 ריבאונדים), דורון קצף וסדריק ג'קסון 19 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully