וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציבונה החתימה את אלן אנדרסון

הסווינגמן האמריקאי שוחרר מדינמו מוסקבה האזורית ויחזק את הקרואטים בטופ 16. אילייבסקי הושאל לטאו ויטוריה, הוסר איום השביתה ביוון

יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים הראשו של היורוליג, ציבונה זאגרב, הבטיחה לא מכבר את עלייתה לשלב הטופ 16 וכדי להמשיך בקמפיין המוצלח שלה, התחזקה היום באלן אנדרסון. הסווינגמן האמריקאי פתח את העונה בדינמו מוסקבה האזורית, אבל שוחרר אחרי שזו לא הצליחה להתקדם ביורוקאפ.

אנדרסון, 26, 1.96 מטרים, בוגר מכללת מישיגן סטייט, שיחק בעונה שעברה בוירטוס בולוניה האיטלקית והעמיד ממוצעים מצוינים של 14.3 נקודות ו-3.7 ריבאונדים ביורוליג, במשחקים בהם שיחק לפחות 25 דקות. לפני כן שיחק גם בשארלוט מה-NBA.

* טאו ויטוריה שאלה מלובליאנה את הרכז ולאדו אילייבסקי. המקדוני קלע 13.5 נקודות וחילק 2.2 אסיסטים בשלב המוקדם של היורוליג, ממנו לא העפילה לובליאנה לטופ 16.

* סמארה הרוסית החתימה את הפורוורד/סנטר האמריקאי סם קלאנסי, ששיחק בעונה שעברה בלה מאן הצרפתית.

* אניסיי קראסנויירק הסיבירית, הממוקמת בתחתית הליגה הרוסית, החתימה את הלטבי הוותיק קספראס קמבלה על חוזה עד סיום העונה. הלטבי בן ה-30 חזר לאחרונה מהשעיה בעקבות שימוש בחומרים אסורים.

* איום השביתה שהטיל איגוד השחקנים היווני לפני מספר ימים, הוסר היום אחרי שנציגי האיגוד נפגשו עם נציגי הממשלה והגיעו להבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully