וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ספגה עונש של משחק אחד ללא קהל

31.12.2008 / 17:48

ההתאחדות הבטיחה מלחמה בגזענות, אבל על הקריאות לחלאיילה קיבלה מכבי ת"א משחק ללא קהל. הצהובים ניצחו את אשדוד 0:2

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד קיימו היום (רביעי) משחק אימון בצל הארועים בעזה. המשחק היה אמור להתקיים באשדוד, אך בשל המצב הביטחוני הועבר לאיצטדיון רמת גן, שכן גם מתקן האימונים היה תפוס על ידי הפועל באר שבע. מכבי, שלא ניצחה את אשדוד בחמשת המפגשים בין הקבוצות העונה, הצליחה סוף סוף לשבור את הנאחס, אחרי שניצחה 0:2 משערים של מאור בוזגלו בדקה ה-30 בפנדל ואיליה יבוריאן בדקה ה-42.

מזרחי: "הראש של השחקנים לא היה בכדורגל השבוע"

שני המאמנים ניצלו את המשחק על מנת לשלב שחקנים צעירים רבים ובעיקר להוריד את החלודה של שחקני הסגל, ששבו להתאמן אחרי פגרה של שבוע. קשרה הצרפתי של מכבי תל אביב, ג'ונתן אסוס, שהושעה הבוקר מהקבוצה עד לוועדת המשמעת בעניינו, לא נכח במשחק וכרגע עתידו בקבוצה לא ברור. גם שני הצרפתים האחרים, יאניק קאמנאן ורודי חדד, נטלו חלק רק בדקות האחרונות של המשחק ובמכבי ממתינים להמשך המשא ומתן עם קבוצת פאפוס הקפריסאית, שמעוניינת בשניים.

בצד השני ניצל המאמן יוסי מזרחי את ההזדמנות בכדי לבחון את השוער הקמרוני ז'וסלן מאייבי, ששיחק כ-75 דקות, הותיר רושם לא רע וימשיך להיבחן במדי הקבוצה גם במחנה האימון שתערוך הקבוצה באילת החל ממחר. שני הזרים, הבלם כריסטיאן גונזאלס והחלוץ דימיטאר מקרייב, נחתו אמש בישראל אחרי פגרת חג המולד ונטלו חלק במשחק.

"זה בעיקר היה משחק להורדת החלודה", אמר בסיום מאמן אשדוד, יוסי מזרחי. "הראש של השחקנים לא היה בכדורגל השבוע, אבל אין לנו ברירה אחרת. חשוב שבאנו לשחק כדורגל ויצאנו קצת מכל האווירה הלא נעימה שבה היינו השבוע. עכשיו נצטרך להחזיר את השחקנים למסלול".

מזרחי התייחס גם להחלפת הביתיות עם מכבי נתניה ואמר: "אין שום ברירה, זאת החלטה מתבקשת. אני מקווה שעד השבוע הבא הכל יירגע ונחזור לשחק באשדוד, אבל אם מכורח הנסיבות לא נוכל לשחק באשדוד, אז נשחק את המשחק הראשון בנתניה". לגבי השוער הקמרוני, אמר מזרחי: "הוא ייצא איתנו גם למחנה האימונים באילת. אני מקווה שנוכל לבחון אותו גם מול מכבי נתניה בגביע הטוטו ואז נקבל החלטה".

אבי נמני, שסוף סוף ראה ניצחון העונה של קבוצתו על אשדוד, אמר: "זה תמיד טוב לנצח בכל מסגרת, לא משנה אם זה משחק אימון או משחק רשמי. שילבנו פה הרבה שחקנים צעירים וחלק מהם הצדיקו את השילוב שלהם. זה זמן לנסיונות. אנחנו חוזרים אחרי פגרה וכולם צריכים להוכיח את עצמם מחדש".

משחק אחד ללא קהל למכבי ת"א

במחצית המשחק עזבו מנכ"ל מכבי תל אביב עוזי שעיה ומנהל הקבוצה אבנר טוויטו את כר הדשא ונכנסו לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, שם עמדה מכבי תל אביב לדין בשל התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק מול בני סכנין וספגה עונש של משחק בית אחד ללא קהל וקנס של 10 אלף ש"ח.

משמעות ההחלטה היא שמכבי תל אביב תארח את בני יהודה במשחק רבע גמר גביע הטוטו באיצטדיון בלומפילד ללא קהל. ההעמדה לדין נבעה מקריאות אוהדי הקבוצה לעבר חאלד חלאיילה 'מחבל'.

במהלך הדיון גוננו טוויטו ושעיה על הקהל והסבירו כי הקריאה 'שאהיד' פירושה בעברית קדוש. טוויטו אמר בדיון לדיין: "כשאוהדי סכנין צועקים כולם 'אלא הוא אכבר' זו לא גזענות? אני שומע דבר כזה ומייד מתכופף, כי מייד לאחר מכן מגיע הפיצוץ. זה מה שמחבלים עושים. אז למה את זה השופטים לא מציינים בדו"חות שלהם?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully