וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי נעצר בחשד לנהיגה בשכרות

שחקן היכל התהילה, שהפך לפרשן, נתפס לאחר שלא עצר בתמרור עצור. אולדרידג' על הניצחון על הסלטיקס: "היינו צריכים להתלכד היום"

צ'רלס בארקלי נעצר היום (רביעי) בסקוטסדייל, אריזונה בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול. שוטר עצר את השחקן העבר לאחר שהוא לא עצר בתמרור עצור וערך לו בדיקת ינשוף ובדיקת דם, אולם התוצאות לא שוחררו. בארקלי עבר את תהליך המעצר ושוחרר לביתו.

בארקלי שיחק 16 עונות ב-NBA, בפילדפיה 76, פיניקס סאנס ויוסטון רוקטס, וב-1993 הוביל את הסאנס לסדרת הגמר ונבחר ל-MVP של העונה הרגילה. לאחר שפרש הפך לפרשן מוצלח וצבעוני בתכנית הכדורסל של רשת TNT.

סטיב בלייק: "אם אתה רוצה לזכות באליפות, אתה צריך להתעלות"

אל ההפסד האחרון של פורטלנד לבוסטון התייחסו בקבוצה מהמערב כאל חוויית למידה. נראה שהקבוצה של נייט מקמילן למדה איך לנצח את האלופה. הבלייזרס ניצחו את הסלטיקס 86:91, כל זאת ללא כוכבם ברנדון רוי, והנחילו לגארנט וחבריו הפסד שלישי מתוך ארבעת משחקיהם האחרונים.

"זה היה עצום מבחינתנו", אמר למארקוס אולדרידג', שקלע 20 נקודות ולקח 7 ריבאונדים. הוא שחקן המפתח שלנו, אבל החבר'ה התעלו ושיחקו טוב היום. היינו צריכים להתלכד היום", הוסיף הפורוורד. סטיב בלייק, שהוביל את קלעי הבלייזרס עם 21 נקודות (5 שלשות), אמר: "היינו צריכים להעלות מדרגה. אם אתה רוצה לזכות באליפות, אתה צריך להתעלות. יש לנו הרבה בחורים מוכשרים שמגיעים למשחק בכל ערב, וגם היום זה היה כך".

הסלטיקס ספגו את אותה כמות הפסדים בארבעת משחקיהם האחרונים כמו בכל המשחקים עד אותו רצף. ריי אלן יודע את הסיבה לכך: "בסוף המשחק היו לנו מהלכים לא טובים", אמר הגארד, שקלע 12 נקודות ב-2 מ-11 מהשדה. "זה המשותף לשלושת המשחקים האחרונים שהפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully