וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון העבירה את האמין קווינטנס לקריית אתא

31.12.2008 / 15:00

הזר התקשה למצוא את מקומו בין שלל הזרים של הקבוצה מהשרון, ולכן הוחלט בקבוצה להשאילו לעולה החדשה עד לתום העונה

בני השרון הודיעה היום (רביעי) על השאלתו של האמין קווינטנס לעירוני "סטארט" קריית אתא עד סיום העונה. קווינטנס שממוצעיו בליגה עומדים על 5.8 נק', 5.4 ריב', 1.4 אס', 1.0 חט' ב16.8 דקות משחק בלבד, חתם בקיץ לשנתיים בבני השרון והציג יכולת טובה מאד בתקופת ההכנה ואף לתוך העונה כאשר הוא מצטיין במשחק פתיחת העונה מול חולון שם סיים עם 17 נק' ו 13 ריב', ב33 דקות.

את פתיחת העונה הטובה של השחקן עצרה פציעה, אשר בגינה נאלץ להפסיד את שני המשחקים הבאים מול גליל וירושלים, פציעה שהצטרפה לגל היעדרויות שפקד את הקבוצה באותה התקופה והקבוצה נאלצה להחתים את אוגונה אוניקווה להשלים את החסר. עם חזרת כל הפצועים לאחרונה, התקשה קווינטנס לקבל דקות רבות כמו בתחילת העונה.

קווינטנס חתום בקבוצה לשנתיים (כאשר השנה השנייה היא אופציה של הקבוצה), ובעקבות כך, והעומס שנוצר עם מספר הזרים, החליטו בקבוצה בשיתוף עם השחקן להשאיל אותו עד סיום העונה. הרצון היה שקווינטנס יצטרף לקבוצה בה יוכל להיות חלק מרכזי, יקבל דקות משחק רבות ויצבור ניסיון, דבר שיחזיר אותו טוב יותר לקבוצה בעתיד.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס: "ההחלטה לשחרר את קיו הייתה לא פשוטה, מדובר בשחקן שבנינו עליו המון השנה וגם לשנים הבאות, יש לנו כל כוונה לראות אותו חוזר לבני השרון מהר מאד, והיינו מאד מרוצים מהתרומה שלו עד היום. אבל עם ההצטרפות של אוניקווה, נוצר מצב שקיו לא זוכה לכמות הדקות שלא הוא ולא אנחנו תכננו. ישבנו איתו בפגרה, דיברנו על האופציות שיש בפנינו, והגענו להחלטה שהשאלה שלו תהייה הדבר הכי נכון ומתאים בשבילו, וגם בשבילנו בראייה לטווח ארוך כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully