וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה, מילים עולות כסף

אחרי שדידייה דרוגבה תקף את שחקני צ'לסי ואמר שהוא מרגיש בודד בחדר ההלבשה, צ'לסי הגיבה בחריפות וקנסה אותו ב-100 אלף ליש"ט

ימים סוערים עוברים על צ'לסי. ביום שלישי גילה דידייה דרוגבה ש"הוא איבד את התשוקה למשחק", סיפר שהוא מנותק חברתית ומרגיש בודד בחדר ההלבשה, טען שהוא אינו מבין מדוע הוא לא משתף פעולה עם ניקולה אנלקה בחוד, והאשים את חבריו בחוסר תמיכה בו לאחר מות סבתו.

צ'לסי הגיבה בבוטות לדברים שאמר דרוגבה, וקנסה אותו ב-100 אלף ליש"ט. הקנס הגבוה גורם לגל שמועות על מעמדו של החלוץ בסטמפורד ברידג', למרות שצ'לסי לא קיבלה הצעה רשמית עבורו מאף קבוצה.

יחד עם התיקו 2:2 מול פולהאם, איבוד הנקודות בדקה האחרונה והאווירה העכורה - פתאום פיליפה סקולארי שוב מרגיש את הלחץ. לפני האימון החליטו צמד הוותיקים של צ'לסי, ג'ון טרי ופרנק למפארד, לכנס את השחקנים,והקבוצה ערכה שיחת מוטיבציה, והשחקנים דנו בעתיד הקבוצה. העיתונות האנגלית מדווחת כי יותר מהכל הפגישה הזו המחישה עד כמה דרוגבה מנותק מחבריו לצ'לסי. מתברר שהביקורת שלו על חבריו רק הרחיקה אותם עוד יותר, ועל אף שבין השחקנים נרשם חוסר הסכמה על נושאים רבים - כמו מידת הנחישות, שיטת המשחק, שיטות האימונים והטקטיקות - הדבר היחיד שעליו כולם מסכימים הוא בידודו של דרוגבה. "כל מה שהוא אמר זה בולשיט", אמר אחד השחקנים.

"הייתה לנו שיחה טובה", אמר סקולארי, "דיברנו על כל הדברים שמטרידים אותנו. ראיתי שוב את המשחק מול פולהאם, השחקנים שיתפו אותי במה שמדאיג אותם, ואחר כך כבר היה לנטו אימון מצוין".

עדכון אחרון: 10:40, 01/01/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully