וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס בדרך החוצה ממכבי ת"א

31.12.2008 / 11:59

הצרפתי שוב השתולל באימון, נזרק על ידי המנג'ר נמני, צעק למנהל טוויטו "שלמו לי את הכסף ואני הולך", ומושעה עד להודעה חדשה

קשרה הצרפתי של מכבי תל אביב, ג'ונתן אסוס, סיים כנראה את דרכו בקבוצה, לאחר שהבוקר (רביעי) שוב נזרק על ידי המנג'ר אבי נמני מאימון הקבוצה. במהלך התרגול הטקטי באימון הבוקר הבין אסוס כי הוא לא נכלל בהרכב שצפוי לפתוח היום במשחק האימון מול אשדוד. אסוס העצבני החל לבעוט כדורים אל מחוץ לתחומי המגרש, הוזהר פעמיים על ידי נמני, וכשלא נשמע להוראותיו והמשיך בהשתוללות, נזרק על ידי נמני לחדר ההלבשה.

הצרפתי לא נרגע גם אחרי שנזרק מהמגרש, והגיע למתחם חדרי ההלבשה וצעק לעברו של מנהל הקבוצה אבנר טויטו "שלמו לי את הכסף שמגיע לי, ואני הולך הביתה". ההנחה במועדון כי אסוס מצוי בלחץ בעקבות הדיווחים על עזיבתם הצפויה של חבריו הצרפתים - רודי חדד ויאניק קאמנאן.

מחר צפוי הצרפתי לעמוד לוועדת משמעת. מאחר שזו לא הפרת המשמעת האשונה שלו במועדון, הוא צפוי לסיים את דרכו בקבוצה. נכון לעכשיו הוא מושעה עד להודעה חדשה. כזכור, בפעם הקודמת שאסוס נזרק מאימון הקבוצה הוא ישב ביציע במשחק מול אשדוד בתחילת נובמבר, וראשי המועדון הזהירו אותו כי בכל הפרת משמעת עתידית ייזרק מהקבוצה.

כאמור, בתוך כל צפויה הקבוצה לקיים היום משחק אימון בשעה 16:00 מול מ.ס אשדוד באיצטדיון רמת גן עצמו, משום שבמגרש האימונים של האצטדיון מתאמנת היום הפועל באר שבע, שננדה למרכז בעקבות נפילת הטילים בעיר.

הערב ב-17:00 תעמוד מכבי ת"א לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הקריאות הגזעניות שהשמיעו אוהדיה לעבר חאלד חאליילה, במשחק שהתקיים לפני היציאה לפגרת החורף מול בני סכנין.

מכבי רוצה למכור את קמנאן ולהשאיל את רודי חדד

במכבי תל אביב התקבלה אמש הצעה רשמית מנשיא פאפוס הקפריסאית, אותה מאמן הישראלי ניר קלינגר, עבור החלוץ יאניק קמנאן והקשר רודי חדד. "אפשר לומר שההצעה שהתקבלה יכולה להיות נקודת פתיחה טובה והיא בסיס למשא ומתן לקראת ההמשך", אמר היום גורם בכיר במועדון.

בשלב זה ממתינים במכבי לראות כיצד יתפתח המשא ומתן של הקפריסאים עם שני הצרפתים ואז תתקבלנה החלטות להמשך המשא ומתן. במקרה והשניים יערימו קשיים על המעבר לקפריסין יובהר להם באופן חד משמעי שאת המשך העונה הם לא יבלו על הדשא. קמנאן קיבל ממכבי אישור לנהל משא ומתן על גובה שכרו עם הנהלת פאפוס שמעוניינת לרכוש כבר עכשיו את החלוץ ואף שידרגה את הצעתה הראשונית עבורו. צריך לזכור שקמנאן יהיה שחקן חופשי בתום העונה ואז מכבי לא תוכל לקבל עליו שום תמורה.

בעניינו של רודי חדד הדברים שונים במעט, שכן במסגרת העסקה, הוא אמור לעבור בהשאלה לקפריסאים, שיקחו על עצמם כ-80 אחוז מעלות שכרו השנתי ובתום העונה הוא אמור לחזור לקרית שלום. "מבנה העסקה יכול להשתלם לנו מאוד, שכן אם רודי יעבור למועדון שקט יותר, בלי לחץ, ישחק שם את רוב המשחקים עד תום העונה ויממש את הפוטנציאל הרב שיש בו, נוכל להרוויח שחקן טוב יותר לקראת העונה הבאה. אין לנו כוונה למכור את רודי חדד, אנחנו מאוד נשמח שיחזור אלינו שחקן משופר בתום העונה". הוסיף הגורם הבכיר.

אם העסקה עם פאפוס תצא לפועל, הכסף שייכנס לקופת המועדון ממכירתו של קמאנן והחסכון בשכרו הגבוה של חדד, יוקצה להבאה של שחקן זר, כנראה בעמדת הקשר האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully