וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: המזל שוב עם אסטון וילה

אחרי שהשוותה בתוספת הזמן נגד ארסנל, אסטון וילה המשיכה עם המזל וניצחה 0:1 את האל סיטי משער עצמי בדקה ה-88 של קאמיל זאייטה

אחרי ה-2:2 הדרמטי נגד ארסנל במחזור האחרון באנגליה והשער שכבשה הקבוצה בתוספת הזמן, המשיכה אסטון וילה עם המזל הטוב גם נגד האל סיטי, אותה ניצחה 0:1 במשחק ההשלמה במסגרת המחזור ה-20 משער עצמי שתי דקות לסיום.

הוילה, שנאבקים על המקום הרביעי עם ארסנל, ידעו שגם תיקו יספיק להם כדי לחזור למקום הרביעי, אותו איבדו אחרי הניצחון של ארסנל אתמול (0:1 על פורטסמות), אך קיוו לנצח. אלא שמשחק רע שלהם, על אף שליטה ברורה בכדור, הביאה למשחק משמים ודל באירועים.

שתי דקות לסיום המשחק הרמה מצד ימין של אסטון וילה של אשלי יאנג כמעט והגיעה לגבריאל אגבונלהור, אך מי שהקדים אותו היה קאמיל זאייטה מהאל, שהרחיק לשערו הוא, מה שסגר את הסיפור של העולה החדשה והותיר את הוילה עם שלוש נקודות נוספות בהמשך מאבקה על מקום במוקדמות ליגת האלופות. בתוספת הזמן שקל שופט המשחק לשרוק לפנדל נגד אסטון וילה אחרי שראה נגיעה ביד של אשלי יאנג ברחבה, אך אחרי התייעצות עם הקוון הוא ויתר על השריקה.

בעקבות הניצחון, שומרת אסטון וילה על מרחק של שבע נקודות מליברפול המוליכה, ארבע נקודות מצ'לסי השנייה ואותו מספר נקודות כמו למנצ'סטר יונייטד. הוילה תארח במחזור הבא את ווסט ברומיץ', האחרונה בטבלה, בהמשך נסיונה להידבק עוד יותר לחבורת הצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully