וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הפסידה בגמר טורניר אמסטרדם

הנבחרת של שרף נכנעה פעם נוספת לאמסטרדם של שיבק, הפעם 65:64. אוחיון וכדיר קלעו 16 כל אחד, בוסאני: "היה טורניר מעולה"

נבחרת ישראל בכדורסל הפסידה הערב (שלישי) בגמר טורניר אמסטרדם בתוצאה 65:64 מול הקבוצה המקומית, אמסטרדם של אריק שיבק. הנבחרת של צביקה שרף, שהגיעה להולנד בסגל חסר מאוד, כשפרט לעומרי כספי ורביב לימונד לא הצטרפו לנסיעה יתר שחקני הנבחרת הקבועים.

ישראל הפסידה לאמסטרדם בשלב המוקדם של הטורניר בתוצאה 80:76, אך הצליחה להעפיל עד לגמר עם שלושה ניצחונות רצופים, עד שפגשה פעם נוספת את ההולנדים של שיבק.המשחק היה צמוד לכל אורכו, ובסיום הרבע הראשון הראה לוח התוצאות שוויון 19:19. ברבע השני נמשכה התוצאה הנמוכה כששני הצדדים התקשו לקלוע, וההולנדים הובילו במחצית 30:32. ברבע השלישי שוב קלעו השתיים 19 נקודות כל אחד ואמסטרדם הוליכה 49:51 עשר דקות לסיום, ובסיום הצליחו המקומיים לנצח בדוחק 64:65.

קלעו לישראל: יוגב אוחיון ואלישי כדיר (9 ריבאונדים) 16 כל אחד, אוקי קוקיה 10 (8 ריבאונדים), יובל נעימי 8 (5 אסיסטים), רוברט רות'בארט ורביב לימונד 6 כל אחד, גוני יזרעאלי 2, עומרי כספי (8 דקות), אנטון שוטבין וגל מקל שיחקו ולא קלעו.

הירבו לאמסטרדם: אוויס וויאט 21, טדי גיפסון 18, סי.סי האריסון ואוריאן גרין 8 כל אחד.

בוסאני: "השחקנים קיבלו כאן ניסיון"

עוזר מאמן הנבחרת, רוני בוסאני, אמר בסיום: "היה לנו משחק גמר טיפוסי, יריב קשה שעשה הגנות אזוריות, הגנות מתחלפות שהקשו עלינו. החבר'ה חזרו למשחק יפה ובסוף היינו בעמדת ניצחון. צריך גם את המזל שיהיה איתך כדי לנצח משחק מהסוג הזה. הגענו בסוף המשחק לקליעה חופשית והחטאנו".

על הטורניר עצמו אמר בוסאני: "היה טורניר מעולה עם יריבות חזקות. הקבוצות ההולנדיות מאד מאומנות. השחקנים קיבלו כאן ניסיון והיה חשוב שנראה שחקנים לקארת הקיץ . קיבלנו את הרושם שלנו לגבי כל שחקן ושחקן. הטורניר השיג את היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו וזה מה שחשוב".

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully