וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשדוד מגלה סימני אופטימיות

בצל המצב, מכבי אשדוד ניצחה את נצרת עילית 78:96 ושמרה על המקום השני. אליצור נתניה שמרה על מאזן מושלם אחרי ניצחון על כוכב יאיר

את מירב העניין של המחזור ה-12 בליגה הלאומית בכדורסל ריכזה מכבי אשדוד, שהחליפה ביתיות עם הפועל נצרת עילית בצל המצב בדרום, ולמרות זאת שמרה על המקום השני וסיימה עם ניצחון נאה 78:96.

אשדוד, שזהו ניצחונה השלישי ברציפות, נהנתה מיכולת מצוינת של דווייט ברווינגטון (29 נקודות), דורי אסף, שקלע 25 נקודות וגל איתן, עם 15 נקודות. אצל נצרת עילית, שממשיכה להסתבך בתחתית, סיים שי מנשרוב כקלעי המצטיין עם 15 נקודות.

להפועל לב השרון החיים היו הרבה יותר קלים אחרי שהמשחק מול הפועל יקנעם/מגידו הפך לניצחון ענק 69:111. אדריאן אוטר קלע 28 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים בדרך לניצחון הגדול של לב השרון, שנמצאת כעת במקום הרביעי. ניר סטולרו קלע 17. ג'מאל וויליאמס סיים עם 18 נקודות לצד המפסיד.

אליצור מכבי נתניה שמרה על מאזן מושלם גם אחרי המחזור ה-12 אחרי ניצחון 72:88 על כוכב יאיר. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים ובתום 30 דקות פיגרו שחקניו של אריק אלפסי 64:62. אלא שדווקא אז כוכב יאיר נתקעה בהתקפה ואיפשרה לאלירן גואטה לחגוג מתחת לסל ולהבטיח את הניצחון. ראיין לקסר סיים עם 17 נקודות, גואטה קלע 14 לנתניה. בכוכב יאיר סיים סטייסי מורייני כקלעי המצטיין עם 17 נקודות.

מכבי הוד השרון גם היא השיגה ניצחון קליל בחוץ 83:106 על בית"ר בנימינה וטיפסה למקום השלישי. הוד השרון הייתה טובה יותר בכל אחד מהרבעים כששי נחום היה הבולט במיוחד עם 28 נקודות, בלייק המילטון הוסיף 21. קני וויליאמס מבנימינה סיים עם 23 נקודות.

במשחק נוסף ניצחה הפועל נס ציונה 79:92 את אליצור רמלה בקרב מרכז טבלה. דיימון פטרסון קלע 22 נקודות למפסידים, טל דן קלע 20 למנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully