וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל החליט: ממשיכים כרגיל

באיגוד הודיעו כי ימשיכו לקיים את משחקי כל הליגות כסדרם, פרט למקרים חריגים בהם לא ניתן לקיים משחקים עפ"י ההנחיות הבטחוניות

איגוד הכדורסל קיבל החלטה להמשיך לקיים את משחקי הליגות בארץ על אף המצב הבטחוני המעורער. יושב ראש האיגוד, שי שני, הנחה הערב (שלישי) את ועדת הליגה והגביע להודיע לכל קבוצות הכדורסל בכל הליגות כי הליגות השונות ימשיכו לפעול כסדרן, פרט למקרים חריגים בהם לא ניתן יהיה לקיים משחקים על פי הנחיית פיקוד העורף ומשטרת ישראל.

באיגוד גם הודיעו כי הם מאשרים לקבוצות להחליף ביתיות על פי בקשת הקבוצות המארחות ואלה המשחקות באיזורים המוגדרים ''אזורים הנמצאים בטווח הרקטות'. באיגוד דאגו להבהיר כי הם מקיימים הערכות מצב פעמיים ביום ועוקבים מקרוב אחר הנחיות מערכת הביטחון, ובכללם משטרת ישראל האחראית על אבטחת המשחקים.

שי שני אמר כי "בראש וראשונה כולנו תקווה שהשקט יחזור במהרה לדרום. ברור לנו כי למרות המצב הביטחוני בדרום, צריך לשמור על מקסימום שפיות ולהמשיך בחיים הספורטיביים, תוך הגברת הערנות ואבטחת ביטחונם של הספורטאים. איגוד הכדורסל מקיים וימשיך לקיים מאות משחקים מדי שבוע, בכל הליגות. האיגוד ימצא את הדרך לשמור על שוויוניות ולסייע ככל הניתן, במיוחד לקבוצות הנמצאות בטווח הרקטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully