וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפוס הגישה הצעה רשמית לרכישת קאמנאן ורודי חדד

30.12.2008 / 19:04

קבוצתו הקפריסאית של ניר קלינגר מעוניינת להחתים את שני הצרפתים של מכבי תל אביב באופן מיידי, והגישה לצהובים הצעה משודרגת

נשיא קבוצת פאפוס הקפריסאית פיליפוס ג'ורגיו שהגיע לישראל נפגש היום (שלישי) עם מנכ"ל מכבי תל אביב עוזי שעיה והגיש לו הצעה רשמית לרכישה מיידית של החלוץ יאניק קאמנאן והקשר רודי חדד. פאפוס, אותה מאמן ניר קלינגר מחפשת שחקני חיזוק לקראת חלון ההעברות בינואר וקלינגר מעוניין להחתים את שני הצרפתים של מכבי באופן מיידי. בשלב זה לא נתקבלה החלטה במכבי האם להענות להצעת הקפריסאים והתשובה תינתן להם במהלך הימים הקרובים.

במהלך השבוע שעבר הועברו למכבי הצעות לא רשמיות על סכומים של כ-50 אלף דולר עבור קאמנאן ובהנהלת הצהובים אמרו אז שבסכומים הללו קאמנאן לא ישוחרר בשום פנים ואופן. היום שדרג נשיא פאפוס את הצעת הקבוצה והעלה את הסכומים שהוצעו מלכתחילה. כעת מדובר על 80 אלף דולר שמוכנים לשלם הקפריסאים עבור החלוץ, בעוד בנושא חדד הם מוכנים לקחת על עצמם 80 אחוזים משכרו, העומד על 300 אלף דולר לכל אחת משלוש העונות בחוזה. ראשי מכבי כבר הודיעו שללא שחרורם של מספר שחקנים מהסגל הנוכחי, לא יובאו למועדון שחקני חיזוק חדשים.

בתוך כך ערכה היום הקבוצה אימון ממנו נעדר קאמאנן שסובל מוירוס בבטנו. חדד, שחש ברע אמש, חזר להתאמן היום כרגיל. הקשר הליברי דולי ג'ונסון, שחזר רק הלילה (באיחור של יממה מהמועד שנקבע לו) מחופשת מולדת, ערך אימון קל. מחר (רביעי, 16:00), תערוך הקבוצה משחק אימון מול מ.ס. אשדוד, במגרש האימונים ליד איצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully