וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: לא נדחה משחקה של הפועל בארי

31.12.2008 / 10:00

הפועל בארי משכה את בקשתה לאיגוד הכדורסל לדחות את שני משחקיה עד הפגרה מכיוון ששחקניה מפוזרים בשל המצב, המשחק ייערך כמתוכנן

קבוצת הכדורסל של הפועל בארי מהליגה הלאומית העבירה אמש (שלישי) מכתב לאיגוד הכדורסל ובו בקשה לדחות את שני משחקי הליגה שנותרו לקבוצה עד הפגרה בשל המצב הבטחוני הקשה השורר בדרום והקושי של הקבוצה לתפקד ולהתאמן. היום (רביעי) בארי משכה את בקשתה והודיעה לאיגוד הכדורסל כי הם עומדים על כך שהמשחק ייערך כמתוכנן.

בבארי ציינו אמש כי כוונתם הראשונית הייתה להמשיך ולהשתתף בליגה בצורה סדירה ללא כל בעיות, אך הדבר אינו מתאפשר מכמה סיבות. הראשונה היא ששלושה שחקנים של הקבוצה אינם יכולים להשתתף באימוני הקבוצה מסיבות בטחוניות. השחקן הזר של הקבוצה, סדריק ג'קסון, המתגורר באשדוד בחודש האחרון, הודיע לראשי הקבוצה שבמטרתו לעזוב את ישראל בימים הקרובים וסוכנו מחפש לו כרטיס טיסה חזרה לארצות הברית.

בנוסף, על פי טענות הקבוצה, שני שחקנים מסגל הקבוצה מנועים מלהגיע לאימונים מאחר ובעבודתם השנייה הם מועסקים בעקבות המצב כחלק מתקנות שעת חירום. שני שחקנים נוספים בעלי משפחות עזבו את איזור הקיבוץ עקב ההפצצות. בקבוצה יצרו קשר עם מנכ"ל האיגוד, יענקל'ה בן שושן, שביקש מהם לעשות את מירב המאמצים להופיע למשחקים, אך לאחר הרעת התנאים הם יצרו עימו קשר בשנית וזה ביקש מהם להגיש את הבקשה בצורה מסודרת. כמו כן, חשוב לציין, כי לקבוצה יש קושי להתאמן, שכן 40 ק"מ מאיזור הקיבוץ נחשב שטח צבאי סגור ולכן אין באפשרותם לערוך אימונים בתנאים אלו.

איגוד הכדורסל החליט: ממשיכים כרגיל

באיגוד הכדורסל הודיעו כי על אף המצב הבטחוני המעורער, משחקי כל הליגות יתנהלו כרגיל: "יושב ראש האיגוד, שי שני, הנחה את ועדת הליגה והגביע להודיע לכל קבוצות הכדורסל בכל הליגות כי הליגות השונות ימשיכו לפעול כסדרן, פרט למקרים חריגים בהם לא ניתן יהיה לקיים משחקים על פי הנחיית פיקוד העורף ומשטרת ישראל".

באיגוד גם הודיעו כי הם מאשרים לקבוצות להחליף ביתיות על פי בקשת הקבוצות המארחות ואלה המשחקות באיזורים המוגדרים ''אזורים הנמצאים בטווח הרקטות'. באיגוד דאגו להבהיר כי הם מקיימים הערכות מצב פעמיים ביום ועוקבים מקרוב אחר הנחיות מערכת הביטחון, ובכללם משטרת ישראל האחראית על אבטחת המשחקים.

שי שני אמר כי "בראש וראשונה כולנו תקווה שהשקט יחזור במהרה לדרום. ברור לנו כי למרות המצב הביטחוני בדרום, צריך לשמור על מקסימום שפיות ולהמשיך בחיים הספורטיביים, תוך הגברת הערנות ואבטחת ביטחונם של הספורטאים. איגוד הכדורסל מקיים וימשיך לקיים מאות משחקים מדי שבוע, בכל הליגות. האיגוד ימצא את הדרך לשמור על שוויוניות ולסייע ככל הניתן, במיוחד לקבוצות הנמצאות בטווח הרקטות".

עדכון ראשון: 30/12/08 18:10
עדכון אחרון: 31.12, 10:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully