וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירתו של רומן

אברמוביץ' איבד אחוזים גדולים מהונו ויצטרך לבחור בין מכירת צ'לסי לבין היאכטה שלו. דרוגבה: "בקיץ איבדתי את התשוקה לכדורגל"

כן, מסתבר שהמשבר הכלכלי אכן הגיע לכולם. על פי דיווחים ברוסיה, המיליארדר רומן אברמוביץ' יצטרך לבצע בחירה קריטית בין מכירת צ'לסי האנגלית שבבעלותו לבין ויתור על היאכטה היוקרתית שלו, אשר שוויה מוערך בכ-200 מיליון ליש"ט.

על פי סוכנות הידיעות "פריים טס" הרוסית, אברמוביץ' איבד מעל 14 מיליארד דולר מהונו בתקופה האחרונה. במועדון לא הגיבו עדיין לידיעות, אך על פי שמועות השחקנים כבר חווים את המשבר כשהם משלמים מכספם על הארוחות. אנשי עסקים כבר הביעו התעניינות ברכישת המועדון מידיו של אברמוביץ', שככל הנראה יתקשה לוותר על היאכטה שלו.

דרוגבה: "בקיץ איבדתי את התשוקה לכדורגל"

דידייה דרוגבה התראיין היום למגזין "פראנס פוטבול" וסיפר על הקשיים הנפשיים מהם סבל הקיץ בעקבות מות סבתו. "הדבר הקשה ביותר שנאלצתי להתמודד איתו הקיץ לא היה קשור לכדורגל", גילה חלוץ צ'לסי. "המוות של סבתא שלי ביוני מוטט אותי לחלוטין. הייתי קרוב מאוד אליה ואחרי מותה התחלתי לחשוב אחרי מה אני רודף כל הזמן. פתאום חשבתי שזה חסר תועלת לרוץ אחרי ניצחונות, תארים או סטטיסטיקות".

"הרגשתי כבוי לחלוטין", המשיך דרוגבה בגילוי לב. "לא הסכמתי לשמוע על מטרות או שאיפות של הקבוצה, ולראשונה בקריירה שלי איבדתי את התשוקה לכדורגל. לא מיהרתי להחלים מהפציעה שלי, ולא הייתה לי מוטיבציה".

לחלוץ מחוף השנהב הייתה גם ביקורת על חבריו לקבוצה בזמן התמודדותו עם המשבר: "לא הרגשתי תמיכה גדולה מהמועדון, ושמתי לב שלכמה אנשים בצ'לסי היו ספקות אם אני אוכל לשחזר את יכולתי מהעבר. אבל אני לא כועס עליהם כי לא הייתי מחוייב לחלוטין לכדורגל באותה תקופה".

כעת מספר דרוגבה כי התקופה הקשה מאחוריו: "ההפסקה עשתה לי טוב. עכשיו אני מרגיש חזק יותר, ואני רעב יותר מתמיד. איך אני יכול להרשות לעצמי להרגיש מסופק אם עדיין לא זכיתי בליגת האלופות, בכדור הזהב, באליפות אפריקה ובגביע העולם לקבוצות? אני עדיין מאמין ביכולתי להשיג את כל אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully