וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגנבוים: "אנחנו עושים את העבודה לחמאס"

30.12.2008 / 14:14

שייע פייגנבוים, מאמן אשקלון, לא אוהב את העובדה שקבוצתו נאלצה לגלות לרמת גן: "עכשיו החמאס יכולים לגרש אנשים מכל מקום"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל אשקלון מנסה להסתגל למצבה החדש. מוליכת הליגה הארצית ממשיכה להיות בכותרות, ולא מהסיבות הנכונות. בעוד העיר ממשיכה להיות תחת איומי הטילים, הבוקר (שלישי) נאלצה הקבוצה לגלות מהעיר וערכה אימון במתחם האימונים ליד איצטדיון רמת גן, לאחר שאמש נפל טיל גראד היישר במתחם האימונים של הקבוצה.

הפרשן הפוליטי החדש

כזכור, ההתאחדות הקצתה לקבוצה את מגרש האימונים ללא תמורה, לאחר שפיקוד העורף אסר על הקבוצה לקיים את האימון באשקלון. מנגד, בקבוצה הביעו סיפוק על החלטת ההתאחדות לדחות את מחזור סוף השבוע.

פרוספר אזגי, "יו"ר הקבוצה, הגיב על ההחלטה: "אני שמח שההתאחדות קיבלה את ההחלטה הזאת. הראש של השחקנים לא פנוי לחשוב על כדורגל, למרות שעכשיו אנחנו קצת יותר שקטים ורגועים. צריך להבין שהשחקנים שלנו חושבים על המשפחות שלהם באשקלון".

גם מאמן הקבוצה שייע פייגנבוים הסכים עם ההחלטה. "כבר אתמול רציתי שידחו את המשחק מול נס ציונה", אמר שייע, "למעשה כמעט לא התאמנו השבוע ובכל אימון גם היינו צריכים לברוח. זה לא מקצועי ולא נכון".

"זה לוקסוס להגיע לכאן לרמת גן, זה כמו בית הבראה, אבל עם כל הכבוד - אנחנו צריכים לשחק ולהתאמן בבית", אמר היום פייגנבוים על המגרש החלופי, אך טען: "למעשה, הכנסנו את האנשים באשקלון למצב חירום. כשהתאמנו בבית היה ביטחון לאנשים לצאת ולהסתובב בעיר, אבל ברגע שיצאנו משם, נדלקה נורה אדומה לתושבים".

בהמשך לא היסס שייע להביע את פרשנותו הפוליטית למצב. "אנחנו עושים את העבודה לחמאס כי עכשיו הם יכולים לגרש אנשים מכל מקום", אמר פייגנבוים, "זה לא מה שרציתי, זה צובט בלב. אפשר לצאת למחנה אימון, אבל ככה זה איום ונורא. מצד שני, אין ברירה. בדרך כלל נופל כדור ברחבת ה-16, אבל אתמול נפל טיל, ואחרי שזה קרה קשה לבוא בטענות".

"לא ברחנו מהעיר"

אלירן אסאו, חלוץ הפועל אשקלון, התייחס למצב בתום האימון: "אנחנו עוברים ימים נוראים, המשפחות רוצות לצאת מהעיר, חלקם כבר יצאו מהעיר והלכו לחפש מחסה אצל קרובי משפחה מחוץ לאשקלון, מנסים להתרגל למצב.

אתם מתאמנים ברמת גן, אבל הראש בטח באשקלון ?

"כן ברור, הראש נמצא באשקלון ואנחנו בקשר רצוף עם המשפחות. אנחנו מתעדכנים כל הזמן דרך צ'יקו המנכ"ל, אם נפלו טילים באשקלון בשביל שנהיה רגועים. כרגע הוא אמר שיש רגיעה בעיר ובינתיים הכל בסדר, שימשיך ככה. כשאנחנו מתאמנים כאן ברמת גן זה נותן קצת רגיעה, סיימנו עכשיו אימון, מארחים אותנו יפה, נאכל צהריים ונחזור דרומה. זה לא נכון להגיד שברחנו מהעיר. יצאנו לכמה שעות ועכשיו אנחנו חוזרים לאשקלון, לא עזבנו את העיר, אנחנו מתאמנים כאן כדי להתאמן כמו שצריך ואנחנו חוזרים לישון באשקלון הלילה. הודיעו לנו שבוטלו כל המשחקים וזה יצא לטובה.

אפשר בכלל להתעסק בכדורגל כשחושבים בראש על המצב הבטחוני?

"אנחנו קצת במתח. הגוף נמצא במתח תמידי ועוברים לנו פחדים בראש, אלו דברים שאנחנו לא רגילים אליהם, חושבים על איפה להסתתר ומה לעשות אבל אנחנו סומכים על הצבא שלנו ובטוחים שהכל יסתדר בסוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully