וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון: "היום המטרות שלי שונות"

אלן אייברסון מסתגל לנצח משחקים גם בלי להיות הקלע המוביל של קבוצתו. שאקיל חלף על פני דומיניק בקלעי כל הזמנים, קובי ולברון שחקני השבוע

האם דטרויט שוב שולחת סימני חיים? הפיסטונס, שהיו רגילים בשנים האחרונות להיות חלק דומיננטי של הטופ במזרח, רואים לאחרונה את התהילה וההייפ סביב בוסטון וקליבלנד, כשלאחרונה הצטרפה אליהם צלע שלישית - אורלנדו. הלילה (בין שני לשלישי) הוכיחו הפיסטונס כי הם לא מוותרים בקלות על מקומם בצמרת, כשגברו על המג'יק ועצרו את רצף שבעת הניצחונות שלהם.

אף שחקן בדטרויט לא הגיע הלילה ל-20 נקודות, כולל אייברסון, אבל אולי זה הסוד של הקבוצה, שרשמה ארבעה ניצחונות רצופים. "אני לא רגיל להסתכל על לוח התוצאות, לגלות שקלעתי רק 15 נקודות, ולדעת שהיה לי משחק טוב", אמר אייברסון בסיום, "פעם אם גם הייתי קולע 20 נקודות, הייתי חושב שלא עשיתי את העבודה שלי. היום כבר המטרות שלי שונות".

הפיסטונס הסתדרו שוב בלי ריפ המילטון הפצוע. "הייתה אווירה נהדרת באולם", אמר מאמן דטרויט מייקל קארי, "גם בגלל שהם הגיעו בכושר מצוין, וגם בגלל שהדחנו אותם בפלייאוף בשנה שעברה. ככה אמור להיראות משחק ב-NBA".

דייויס מכחיש כי הביע רצון לעזוב את הקליפרס

התקשורת האמריקאית דיווחה כי בארון דייויס עשוי לחזור בקרוב מהצפוי לגולדן סטייט, לאחר שסטיבן ג'קסון, חברו לשעבר של דייויס בווריורס, סיפר על שיחה שהתקיימה בין השניים בה הביע הרכז את רצונו לעזוב את הקליפרס. "הייתי אצלו בבית, דיברתי קצת עם אמא שלו ועם סבתא שלו", סיפר ג'קסון, "והוא רוצה לחזור. ואם הוא רוצה לחזור, אז גם אני רוצה שהוא יחזור".

דייויס, כזכור, עזב את הווריורס לפני שנתו האחרונה בחוזה, חתם תמורת 65 מיליון דולר לחמש שנים, אך מתקשה לשחזר את יכולתו מהשנים האחרונות בקליפרס. הוא קולע 17.7 נקודות רק ב-36 אחוז, וקבוצתו מקרטעת במאזן 21:8.

מאוחר יותר הכחיש דייויס את הדיווחים ואמר: "אני לא רוצה לעזוב את הקליפרס, אני לא יודע איך סטיבן הבין את הדברים האלה ממה שאמרתי לו, אבל המשפט שציטטתם מעולם לא יצא לי מהפה".

שאק עבר את דומיניק

שאקיל אוניל חלף הלילה על פני דומיניק ווילקינס ועלה למקום התשיעי ברשימת קלעי כל הזמנים בליגה (26,691 נקודות). אוניל, שקלע 28 וקלט 12, השיג את הדאבל דאבל העשירי שלו העונה, ובששת המשחקים האחרונים שלו הוא מעמיד ממוצעים של 24.5 נקודות ב-62 אחוז מהשדה.

"זה מה שאני אומר להם כל השנה", סיפר שאק, "כשהם נותנים לי את הכדור ומאפשרים לי לעשות את מה שאני יודע, אני עדיין יכול להעמיד את המספרים האלה. רק בגלל שאני בן 35, לפעמים הם חושבים שאני זקן, שאני כבר לא מסוגל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לברון וקובי שחקני השבוע

לברון ג'יימס וקובי בריאנט נבחרו לשחקני השבוע ב-NBA. ג'יימס הוליך את הקאבס למאזן 0:3 עם ניצחונות על הרוקטס, ההיט והוויזארדס עם ממוצעים של 26 נקודות (ב-53 אחוז מהשדה), 6.7 ריבאונד ו-6.7 אסיסטים.

בריאנט, מנגד, סיים עוד שבוע נפלא של 0:4 עם הלייקרס, עם ממוצעים מדהימים של 30.0 נקודות ב-54 אחוז מהשדה, 5.5 ריבאונדים ו-4.0 אסיסטים. אין ספק, הקרב על תואר ה-MVP הולך להיות קשה וצמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully