וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחזור לרביעייה הפותחת

אחרי התיקו הדרמטי נגד ארסנל והשוויון בדקה ה-91, באסטון וילה רוצים לחזור למקום הרביעי וזה יקרה אם הם ישיגו ניצחון חוץ על האל, שנמצאת בנסיגה

משחק מספר 62: האל – אסטון וילה 3.4, 3.1, 1.8

אסטון וילה רואה את עצמה כבר זמן רב כקבוצת צמרת לגיטימית. אחרי שהזיזה את ארסנל מהמקום הרביעי, שחקניו של מרטין אוניל מקווים להיצמד כמה שיותר מהר לצמרת ולהיות הפתעת העונה, ואולי אף להתברג בין שלושת הראשונות. כעת הם משלימים את מחזור חג המולד עם משחק חוץ אצל האל סיטי, הפתעת עונה נוספת, שמצידה תילחם כנראה העונה על מקום בגביע אופ"א.

האל מדורגת שמינית בליגה עם מאזן של שבעה ניצחונות, שש תוצאות תיקו ושישה הפסדים. היא כובשת במשחקיה בממוצע 1.47 שערים למשחק בעוד היא סופגת 1.89. למרות המאזן השלילי היא עדיין נחשבת לקבוצת צמרת בליגה מעצם היותה בחלק העליון. אסטון וילה לעומת זאת נשרה למקום החמישי בגלל המשחק החסר שיש לה, ובמאזן שלה עשרה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. היא כובשת בממוצע 1.68 שערים למשחק וסופגת 1.15 בלבד.

הוילה מגיעים אחרי תיקו 2:2 דרמטי נגד ארסנל, שגרם לארסן ונגר הרבה מאוד תסכול. שער השוויון שלה הובקע בדקה ה-91 והותיר אותה עם נקודה בסופו של דבר. עוד קודם לכן ניצחה אסטון וילה 0:1 את ווסטהאם בחוץ, גברה 2:4 על בולטון בבית וניצחה 2:3 את אברטון. לפני שרשרת שלושת הניצחונות היא סיימה פעמיים ב-0:0 נגד פולהאם ומנצ'סטר יונייטד.

האל סיטי לעומת זאת מגיעה אחרי שהובסה בצורה מחפירה 5:1 באולד טראפורד למנצ'סטר יונייטד ועוד קודם לכן היא ספגה רביעייה מסנדרלנד. לפני כן היא כפתה 2:2 על ליברפול וניצחה 1:2 את מידלסבורו. למרות פתיחת העונה החלומית שלה היא כאמור נעצרה בשני משחקי הליגה האחרונים וכעת יש לה הזדמנות לתקן את הרושם.

אז מה יהיה במשחק הנעילה של מחזור חג המולד? להערכתינו אסטון וילה אמורה להשתמש בכלים ההתקפיים שלה כדי לדחוף קדימה ולהשיג את הניצחון הכל כך חשוב להמשך מאבקי הצמרת. לכו על הימור 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully