וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "אולי הכדורגל יחזיר אותנו לשגרה"

30.12.2008 / 17:35

לאחר יום קשה בהלוויתה של תושבת העיר אירית שטרית, ביקש המאמן משחקני אשדוד לנסות ולהתרכז בכדורגל. צפו במקרייב נוחת ומתעדכן

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי יום קשה, במהלכו השתתפו אנשי מ.ס. אשדוד בהלוויתה של תושבת העיר אירית שטרית, אשתו של הרצל שטרית המקורב לבעלים ג'קי בן זקן, שנהרגה אמש (שני) מפגיעת טיל הגראד בעיר, מנסים בקבוצה לחזור לשגרה.

לאחר הודעת המאמן יוסי מזרחי כי הוא מבטל את אימון הבוקר על פי הוראת המשטרה התכוונה הקבוצה לערוך אימון במכון כושר באשדוד. בסופו של דבר, לאחר שהתקבלו אישורים מכוחות הביטחון, ערכה הקבוצה אימון באיצטדיון הי"א. ראשי הקבוצה וידאו שסמוך לאיצטדיון יש מרחב מוגן ועל כן אישרה המשטרה להתאמן במקום. האימון התנהל באווירה קשה, כשרוב השחקנים עדיין תחת ההלם והכאב ממותה של שטרית.

יוסי מזרחי אמר לשחקנים לפני האימון: "אלו ימים לא קלים. אני בטוח שעבור כמה מכם מדובר בסוג של טראומה, אבל אין מה לעשות. חייבים לנסות ולהתמקד בכדורגל - אולי כך נוכל לחזור לשגרה". מחר (רביעי, 16:00) תקיים הקבוצה משחק אימון מול מכבי תל אביב במגרש האימונים הסמוך לאיצטדיון רמת גן וביום חמישי תצא למחנה אימון בן חמישה ימים באילת.

השוער הקמרוני הנבחן מאייבי ג'וסלן שנחת אתמול בישראל, נטל חלק באימון הקבוצה והמאמן יוסי מזרחי ינסה להרשם מיכולתו גם מחר במשחק האימון מול מכבי ת"א. החלוץ דימיטאר מקרייב, שחזר היום לארץ, נטל חלק באימון ובשלב זה הוא נשאר בעיר אשדוד ולא עובר להתגורר בת"א, מה גם שבכל מקרה ביום חמישי תרד הקבוצה דרומה לאילת.

"אמרו לי שהמצב לא כל כך נורא"

חלוצה הבולגרי של מ.ס. אשדוד, דימיטאר מקרייב, נחת היום (שלישי) בישראל, לאחר חופשת חג מולד בת שבוע שערך השחקן במולדתו בבולגריה.

ראשי המועדון הספיקו לשוחח עם השחקן אמש, עוד לפני שנודעו התוצאות הטראגיות של נפילת טיל הגראד בעיר ועוד לפני שנתבררה זהותה של ההרוגה, אירית שטרית. אירית היא אשתו של הרצל שטרית, המקורב מאוד למועדון ואחד האנשים הכי קרובים לבעלים של הקבוצה, ג'קי בן זקן.

עם נחיתתו נשאל מקרייב האם הוא יודע למה כלי התקשורת הגיעו לפגוש אותו בשדה התעופה: "כן, ראיתי בטלוויזיה מה קרה, אבל הגעתי בכל מקרה כמתוכנן כי היה לי כרטיס טיסה להיום. אני יודע שהקבוצה יוצאת למחנה אימונים באילת בן חמישה ימים. כרגע אני לא יודע בדיוק מה קורה. אני אסע למועדון באשדוד ואתעדכן במצב.

"ראשי הקבוצה דיברו איתי אמש ואמרו לי שהמצב בעיר לא כל כך נורא (ראשי אשדוד, כאמור, שוחחו עם השחקן עוד לפני שנפלו הטילים בעיר - ר.ב.). אז אני אתעדכן ונראה מה קורה במועדון". מקרייב נראה מעט מופתע ואפילו קצת בהלם לאחר שסופר לו כי אמש נפל טיל באשדוד, ואמר בפליאה: "באשדוד, באמת? אז אני מבין שהמצב בעיר לא כל כך רגוע כפי שחשבתי. אם המצב הביטחוני לא יהיה בטוח עבורי אולי אעדיף להישאר בתל אביב. כמובן שאני מפחד, זה טבעי ואנושי. גם ההורים של דואגים לי, אך הם לא אמרו לי משהו מיוחד לפני הטיסה כי כבר היו מצב ביטחוניים כאלה בישראל ובסך הכול אני מרגיש טוב במועדון וגם בעיר אשדוד".

מקרייב נשאל האם הוא חושב כעת לנצל אופציות כדי לעבור לקבוצות אחרות בישראל או באירופה לקראת חלון ההעברות בינואר וענה: "כרגע אני לא יודע שום דבר. קודם אברר מה המצב באשדוד ואחר כך אקבל את ההחלטות".

עדכון ראשון: 11:34 30/12
עדכון אחרון: 17:35 30/12

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully