וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: עטר יחמיץ את מחנה האימונים

30.12.2008 / 11:09

החלוץ החולה לא ישתתף במחנה בצפון. לעומתו, הזרים לא חששו מהמצב וחזרו לישראל, וצה"ל אף הסתדר בלי שני ה"לוחמים" מורי ומויאל

בני יהודה תצא הבוקר (שלישי) למחנה אימונים קצר בן יומיים, והקבוצה תתאכסן במלון "מרידיאן" שבחיפה. שחקניו של המאמן גיא לוזון יערכו ביממה הקרובה שלושה אימונים במתקן האימונים "קצף" של מכבי חיפה. כל שחקני הסגל (למעט החלוץ החולה אלירן עטר) ייצאו למחנה, כולל שלושת הזרים שנחתו אמש בישראל ושבו מפגרת חג המולד. כצפוי, למרות המצב הביטחוני לא חששו שלושת הזרים - הרוויה קובאצ'ביץ', מילאן מרטינוביץ' ודלה איינוגבה - לשוב לישראל.

בקבוצה הביעו סיפוק מהעובדה שגם שני החיילים - דין מורי וקובי מויאל - קיבלו אישור מיוחד להשתתף במחנה האימונים. "אני בטוח שצה"ל יוכל להסתדר בלי שני הלוחמים הבכירים מורי ומויאל", אמר בחיוך אחד מראשי המועדון.

בתוך כך עוסק המאמן גיא לוזון גם בניסיונות למציאת שחקני רכש לקראת חלון ההעברות. בבני יהודה כבר הודיעו כי הם מחפשים או חלוץ או קשר התקפי, וכעת הם מחפשים לראות אילו שחקנים ישתחררו.

בקבוצה הביעו התעניינות בחלוץ מ.ס אשדוד ניר נחום, אולם עד כה לא נערכו מגעים בין הצדדים כיוון שהחלוץ טרם שוחרר מקבוצתו באופן רשמי.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully