וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: האנדרדוגס ממשיכים לשלוט

חיפה הגיעה לירושלים והשתתפה בשוטאאוט מול הקינגס, שבסיומו ניצחה 38:56. משחק אדיר של עומר קדמי מהאנדרדוגס

הם באו, ראו, כבשו - וחזרו הביתה בלתי מנוצחים. "ריל האוסינג" אנדרדוגס (0:3) שמרו על מאזן ללא הפסדים כשניצחו את ה"בלו סאן מיוזיק" קינגס (2:1) 38:56 ביום שישי האחרון והם אוחזים בראשות הטבלה בליגת ה-IFL של שם משפחת קראפט. התוצאה נותנת לחיפה יתרון של משחק אחד על פני ה"דאנסינג קאמל" פיונירס(1:2) ממודיעין ושולחת את הקינגס למקום הרביעי מבין החמש, כשהליגה נכנסת לפגרה קצרה בת שבועיים. בסקירה מהירה של המאזנים – "ביג בלו" ליונס יושבים במקום השלישי (1:1) ו"מייקס פלייס" סברס בתחתית, ללא ניצחונות (3:0).

כפי שכבר הורגלנו במשחקים של הקינגס, ההבקעות הגיעו במהרה ולא עצרו עד המהלך האחרון, כשהסך הכל עומד על 14 טאצ'דאונים ושני פאנטים בודדים. מרטישיוס דאג להשחיל כמה כדורים בדיוק מעולה, ומהצד השני השליך איתי אשכנזי פצצות ארוכות טווח לאורך המגרש לידי הרסיברים הגבוהים של חיפה. כששקע האבק, נשבר שיא היארדים במסירה למשחק נשבר וכעת עומד על 242 יארדים שצברו שתי הקבוצות, על ידי צמד קוורטרבקים מובילים, שניהם חדשים בליגה.

מספר שחקנים ראויים לציון על משחק מעולה. בירושלים המשיך חיים גרוס ביכולת פנטסטית, עם 4 מסירות, 139 יארדים ושלושה טאצ'דאונים, כשמאזנו השנתי עומד על תשעה. עבור חיפה, ברדה היה פעיל כמעט בכל מהלך, תפס שני טאצ'דאונים ולקח חלק פעיל בקבוצות המיוחדות עם אחריות על הבעיטות ומשחק ההחזרה. שחר ישורון תפס גם הוא לשני טאצ'דאונים משלו ונתן את משחקו הטוב ביותר העונה. מדלינגר, שמשחק השנה באופן קבוע וכמעט בלעדי בהגנה, השתלט על שני כדורים והמיר פעמיים לשתי נקודות. אבל השחקן שבלט מעל כולם היה עומר קדמי מהאנדרדוגס, שנאלץ לעזוב באמצע הרבע הרביעי עקב כאבים בגב. קדמי היה כמעט כל מה שראה מרטישיוס במהלך המשחק, והיווה את הסיבה העיקרית להופעה עקרה מהרגיל של 11 מסירות מתוך 25 ניסיונות של הק"ב הירושלמי. בנוסף, הוא צבר גם שני סאקים, השתלט על כדור חי והחזיר אותו לטאצ'דאון של 24 יארד לפער של 18:37 לטובת חיפה בפתיחת המחצית השנייה. ההופעה המשתקת של קדמי לא מותירה ספק והוא ה-MVP של המשחק

ליגת ה IFL על של קראפט חוזרת לפעילות ב 8.1.09 לדרבי מקומי בין הקינגס לבין "ביג בלו" ליונס באצטדיון קראפט. ניתן לקנות כרטיסים ברכישה מוקדמת דרך האתר או בכניסה למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully