וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם וכאב במ.ס. אשדוד

30.12.2008 / 8:40

האווירה המחויכת התחלפה בפחד וחשש, לאחר שהתבררה זהותה של ההרוגה מטיל הגראד: אירית שטרית, אשתו של הרצל, המקורב מאוד לג'קי בן זקן ולמועדון. מזרחי ביטל את אימון הבוקר, אחר הצהריים הקבוצה תערוך משחק אימון מול מכבי ת"א באיצטדיון ר"ג

למרות שאנשי ושחקני מועדון ספורט אשדוד הפגינו היום בצהריים (שני) מצב רוח טוב והרבה אופטימיות באימון הקבוצה, הרי שהמתקפה על העיר בשעות הערב שינתה לחלוטין את המצב, שהתחלף בהרגשה קשה. הלם רב נרשם במועדון, לאחר שהתבררה זהותה של ההרוגה בעיר, אירית שטרית. בעלה, הרצל, הוא חבר קרוב ומנהל עסקיו של ג'קי בן זקן, מבעלי הקבוצה.

טיל הגראד הקטלני שגרם להריגתה של שטרית נחת לא רחוק ממתקן האימונים של הקבוצה ובשלב זה ממתינים ראשי המועדון להוראות מפיקוד העורף ומכוחות הביטחון והם צפויים לקיים הלילה שיחות על מנת לקבל החלטות לגבי המשך פעילות הקבוצה. עד אז, מאמן הקבוצה, יוסי מזרחי, הודיע על ביטול אימון הבוקר שתוכנן ליום שלישי.

ביום חמישי צפויה הקבוצה לצאת למחנה אימון באילת ויתכן שראשי המועדון יקבלו החלטה להקדים את היציאה דרומה. שני הזרים, דימטאר מקרייב וכריסטיאן גונזאלס צפויים להגיע מחר לישראל. ראשי הקבוצה שוחחו איתם ונכון לעכשיו אין שינוי במועד הגעתם.

יוסי שקל שוער הקבוצה ותושב העיר סיפר הערב: "אני ואישתי היינו בבית ושמענו את האזעקה. זה היה די מפחיד. לא ידענו מה לעשות ולצערנו התבשרנו שנפל טיל בעיר. רק הבוקר דיברתם איתנו באימון וראיתם שהיינו במצב רוח טוב. כרגע המצב לא נעים, אבל אנחנו נשארים בעיר. אין לנו תכניות לעזוב לשום מקום. זאת העיר שלנו ואנחנו מקווים שצה"ל יעשה את העבודה שלו וידאג לשקט בכל אזור הדרום. אני מקווה שיעבור עלינו ועל כל התושבים לילה שקט".

קשר הקבוצה, ברוך דגו, סיפר הערב לתכנית 'חדשות הספורט' בערוץ 5: "זה מאוד מלחיץ ומאוד מפחיד. אנחנו משתדלים להתאמן ולהתרכז במה שצריכים לעשות, אבל זה מאוד קשה. אנחנו מתפללים ומקווים שנצא מזה כמה שיותר מהר והשקט יגיע כמה שיותר מהר".

ההתאחדות אפשרה לאשדוד לקיים היום אימון במגרש הסמוך לאיצטדיון רמת גן, והקבוצה תקיים היום משחק אימון נגד מכבי תל אביב ב-16:00.

עדכון ראשון 29/12 22:55
עדכון אחרון 30/12 08:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully