וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה את הפועל י-ם במשחק אימון

בשל דחיית משחקי הגביע, אירחה מחזיקת הגביע את האלופה, ונכנעה 87:74. שחקני המארחת ביקרו בבוקר בבית החולים הדסה עין כרם

בעקבות דחיית משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל, ערכה הפועל ירושלים משחק אימון מול האלופה הפועל חולון והפסידה לה 87:74. יובל נעימי מירושלים ואורי קוקיה מחולון נעדרו בשל היותם עם הנבחרת בטורניר אמסטרדם. כמדי שנה, הגיעה הבוקר (שני) הפועל ירושלים לבית החולים הדסה עין כרם אותו מאמצת הקבוצה. לאחר מכן נפגשו השחקנים, ההנהלה והצוות המקצועי עם ילדי שלוה במלון הולידיי אין.

הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ביתרון נקודה לירושלים 19:20. הרבע השני התאפיין ברכות בהגנה של שתי הקבוצות. חולון פתחה את הרבע בריצה של 0:6, אך ירושלים חזרה למשחק. המחצית הסתיימה ביתרון נקודה לחלון 43:44, כשדרון וושינגטון מוביל את כל השחקנים עם 17 נקודות.

ברבע השלישי הציגה הפועל ירושלים משחק לא מרוכז, רכות בהגנה וחולון שלטה בריבאונד, מה שאיפשר לה לסיים את הרבע ביתרון 53:70. ברבע הרביעי ניסתה ירושלים לחזור למשחק וצימקה עד לעשר נקודות פיגור, אך חולון הגיבה וסיימה את המשחק בתוצאה 74:87. את קלעי המנצחים הובילו כריס ווטסון עם 19 נקודות ודרון וושינגטון עם 17. את ירושלים הוביל רוג'ר פאוול עם 17 נקודות. אדם הלסקה חזר מפציעה וקלע 4 נקודות למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully