וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "לא נחתים שחקנים בכל מחיר"

29.12.2008 / 18:29

מכבי ת"א חזרה להתאמן אחרי הפגרה והמנג'ר דיבר במהלך טקס עם ילדי "גדולים מהחיים": "אם נזהה מישהו שיכול לעזור, ננסה להביאו"

שחקני מכבי תל אביב חזרו הערב (שני) להתאמן בתום פגרה בת שישה ימים. כל השחקנים הזרים של הקבוצה נחתו אתמול והיום בישראל והצטרפו לחבריהם לקבוצה. מאימון הערב נעדרו רודי חדד ויאניק קמנאן החולים, ששוחררו על ידי אבי נמני למנוחה. הבלם הפצוע איגור טומאסיץ' נעדר גם כן, משום שהוא עדיין סוחב פציעה בשרירי המפשעה ובשל כך לא יצא לחופשת מולדת ונשאר בארץ לאימונים אישיים.

הקשר דן רומן, שסיכם את תנאיו בקבוצת מ.ס. אשדוד, התאמן הערב כרגיל במדי מכבי, וזאת בשל העובדה שעד כה לא התקבלה במועדון שום פנייה רשמית מאשדוד. במכבי הבהירו היום בצורה חד משמעית שהקבוצה משלמת דמי השאלה על סך 40 אלף שקל להפועל ירושלים לה שייך כרטיסו של רומן, ואם תהיה קבוצה שתרצה את שירותיו של השחקן היא תצטרך לשלם עלות מחצית ההשאלה, כלומר 20 אלף דולר. בקשר מעוניינות גם מכבי פ"ת ובני סכנין.

המנג'ר אבי נמני אמר היום: "אנו שבים מהפגרה ואני מקווה שלתקופה הרבה יותר טובה. זו המטרה שלנו אסור להיעצר או לעמוד במקום, צריך להתקדם, וזה מה שיקרה, אני לא יודע לומר כרגע באופן ספציפי איזה חיזוק יגיע. ינואר עוד לא פה וקשה לנבא".

נמני הוסיף: "יש הרבה שחקנים בחופשות וקשה למצוא את כל מה שאנחנו צריכים כרגע. יש לנו סבלנות, בעוד כמה ימים נדע יותר. לא נחתים שחקנים בכל מחיר. אם נזהה מישהו שיכול לעזור לנו ספציפית, נעשה מאמץ".

נמני אמר את הדברים במהלך טקס בו אירחה הקבוצה בקרית שלום את ילדי עמותת "גדולים מהחיים" אותה מאמצת הקבוצה מספר שנים. "זו מסורת מאוד חשובה ומאוד יקרה לליבנו. יש דברים חשובים יותר מכדורגל בחיים", סיפר נמני על האורחים באימון. "'גדולים מהחיים' מלווה אותנו תקופה ארוכה כמו שאנחנו אותה. השמחה של הילדים חשובה יותר מהכל ואנחנו עושים זאת מאהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully