וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארסנל תחתים את ארשבין

מנג'ר התותחנים, ארסן ונגר, מתוסכל מהפציעות הפוקדות את קבוצתו, ועלול לנטוש את הקו שלו ולהביא לקבוצה את הקשר-חלוץ הרוסי

אנדרי ארשבין, כוכבה של זניט סנט פטרסבורג, עשוי לעבור בחלון ההעברות הקרוב שייפתח בחודש ינואר לארסנל, כך עולה מדיווחים בתקשורת האנגלית. כשנשאל מנג'ר הקבוצה הלונדונית, ארסן ונגר, האם השחקן עשוי להגיע לאצטדיון האמירויות, ענה הצרפתי עם חצי חיוך.

עוד הוסיף ונגר: "אני לא רוצה לומר אף שם של מועמד, בגלל שכאשר מצהירים על שם, אזי פוחתים הסיכויים בכמחצית שהשחקן יחתום בקבוצה. אבל אני יכול לומר שאני צריך קשר יצירתי וקשר נוסף כי אנו קצרים בסגל".

ונגר עשוי לחרוג ממנהגו ולהנחית בקבוצה שחקן לא צעיר שכבר הוכיח את יכולתיו בעלות גבוהה, דבר שהוא בדרך כלל לא נוהג לעשות. המאמן הצרפתי ידוע כאחד שאוהב להביא שחקנים צעירים אנונימיים, לטפח אותם ולמכור אותם בכסף גדול לקבוצות אחרות. אלא שפציעותיהם של ססק פברגאס, תיאו וולקוט ותומאס רוסיצקי השאירה את ונגר אובד עצות.

הקשר הספרדי נפצע לפני ימים ספורים וושבת לתקופה ארוכה של כשלושה חודשים. המכה הקשה שניחתה על ארסנל הצטרפה למצבה הקשה של הקבוצה בליגה, בה היא מדורגת רק במקום הרביעי, 10 נקודות מהמוליכה. קשר-חלוץ נבחרת רוסיה ומחזיקת גביע אופ"א, ארשבין, יכול להתאים מאוד לקונספציה של ונגר, הכוללת שחקנים דינמיים ומהירים מאוד. יצוין כי אחרי היורו בו כיכב ארשבין במדי רוסיה, עימה הגיע עד חצי הגמר, הוא היה מחוזר על ידי קבוצות רבות, ביניהן ברצלונה, אולם אף עסקה לא יצאה לפועל.

"חלון ההעברות נפתח ביום חמישי. למרות שאנחנו לא קרובים להחתים אף שחקן, אם בכל זאת נקנה מישהו, אני חושב שאנחנו צריכים ללכת על מישהו עם ניסיון", אמר ונגר. "יש לנו כבר הרבה שחקנים צעירים בסגל, אם נביא מישהו, זה אחד שישתלב מהר מאוד ויוכל כבר לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully