וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "הקהל שלנו לא רוצה שנפסיד כאן כל העונה"

לברון נתן קרדיט לאוהדים אחרי שהקאבס עלו למאזן 0:16 בבית. פירס והסלטיקס החזיקו את הקינגס על 63 נקודות: "זאת הייתה הצהרה"

בזמן שהלייקרס והסלטיקס מרכזות סביבן את מרבית תשומת הלב ממשיכה קליבלנד לעמוד בקצב של שתי הגדולות והלילה (בין ראשון לשני) היא קטעה את רצף ארבעת הניצחונות של מיאמי וגברה עליה 86:93.

הקאבס עומדים על מאזן ביתי מושלם של 0:16, ולברון ג'יימס, שסיים עם 33 נקודות ותשעה אסיסטים, פירגן לקהל המקומי שדחף אותו ואת חבריו לצאת מפיגור של שמונה נקודות ברבע הרביעי: "היה אפשר לראות שהאוהדים שלנו חזק בעניינים, הם לא רוצים שנפסיד כאן כל העונה. כבר ברבע השלישי הם התחילו להרעיש, ואנחנו שמענו אותם טוב מאוד".

דווין וויד, שטעם את טעמו של הפסד אחרי ארבעה ניצחונות, נתן קרדיט לשמירה של לברון עליו והוסיף: "תמיד כשאנחנו פוגשים את הקאבס הוא בא לשמור עליי ברבע האחרון, אבל זה לא מצ'אפ של אחד על אחד. רוב המשחק הם עשו עלי בליץ עם שחקנים גבוהים".

ההצהרה של פירס

בוסטון החלה הלילה ברצף ניצחונות חדש אחרי שני ההפסדים שלה ללייקרס ולגולדן סטייט, עם 63:108 מוחץ על סקרמנטו. פול פירס, שלא היה מרוצה מהיכולת ההגנתית של הסלטיקס בשני ההפסדים, אמר בסיום: "זאת הייתה הצהרה שלנו. הרגשנו ששני המשחקים האחרונים לא שיקפו את מה שאנחנו עושים כל השנה, ורצינו לחזור ולבסס את ההגנה שלנו. אני חושב שהצלחנו בכך".

"לא היה מצב שניכנס לפאניקה מההפסדים", המשיך פירס. "רק ניסינו לאסוף את עצמנו. חזרנו לעשות את אותם דברים שעשינו כל העונה, לנצח ולהציג כדורסל טוב יותר". בובי ג'קסון, הרכז הוותיק של הקינגס, אמר: "אני נבוך מהתוצאה, ואני מקווה שיתר השחקנים נבוכים כמוני. האופן שבו נראינו היה פשוט מגוחך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully